فروش نایلون و نایلکس در اسلامشهر

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..


سعی ما بر این است. که برترين محصولات را با قيمتي رقابتي و با کيفيت بالا ارائه دهیم و تنها از این طریق اعتماد و رضایت شما را جلب نماییم. شما مشتریان گرامی جهت سفارش محصولات میتوانید با واحد مشاوره و یا فروش شرکت تماس حاصل نمایید. درخواست های شما میتواند بر اساس سایز، ضخامت، نوع جنس و قیمت باشد.

نایلون در واقع نمونه ای پلیمر ترکیبی و پلی آمید می باشد. پلی اتیلن دارای مقاومت ضربه ای و شیمیایی بالایی می باشد و انعطاف پذیری خوبی دارد. در دمای اتاق نامحلول بوده و حلالیت آن فقط از طریق گرم کردن در هیدروکربنات ها و یا هالوژن هیدروکربن ها صورت می گیرد. به راحتی اکسید نمی شود و دارای دمای ذوب نسبتا پایین می باشد.

شرکت کارا پلاست با بهره گیری از کادری مجرب و با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید نایلون های تبلیغاتی و نایلون های بسته بندی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت همواره در تلاش است. تا فیلم های پلیمری مورد نیاز صنایع گوناگون را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تامین نماید.



( فروش ) های دیگر