فروش نایلون و نایلکس در بازار لاله زار

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نایلکس‌ها در ضخامت‌های گوناگونی تولید می‌شوند، این محصولات برخلاف نایلون‌ها دارای سطحی کدر بوده و نور را منعکس نمی‌کنند، از طرفی به سختی قابل تغییر هستند. اینکه چگونه واژه نایلکس در نامگذاری محصولات پلاستیکی است.فاده شد، هنوز پاسخی برای این سوال پیدا نشده است.. اما بنابر گفته‌ها این نامگذاری بدلیل نامگذاری فردی به نام آقای منوچهری (موسس شرکت نایلکس) بر روی محصولات خود در گذشته صورت گرفته است..

متاسفانه برخی از افراد سودجو با است.فاده از مواد درجه و بی کیفیت، اقدام به تولید نایلکس و نایلون می کنند و آنها را به عنوان مواد اولیه درجه یک و مرغوب به‌فروش می رسانند. بنابراین، در زمان خرید نایلون یا نایلکس بایستی دقت کنید که اگر هزینه‌ مواد اولیه درجه یک را پرداخت می‌کنید، واقعا مواد مرغوب باشند. بهتر است. از شرکت یا فروشندگانی خریداری کنید که تجربه کاری بالایی دارند و به تولید و پخش عمده نایلون و نایلکس در حجم بالا می پردازند.

در روزهای ابتدایی نمایشگاه ایران‌پلاست بود که اعتراضات مردمی در سراسر ایران در حال شکل‌گیری بود. روزهای تلخی که با سیاه‌پوش شدن خانواده‌های زیادی به همراه شد. ما نیز غمگین بودیم و توان فعالیت در جامعه مجازی نداشتیم. با توجه با خبرهایی که منتشر می‌شد، بدیهی است....



( فروش ) های دیگر