مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در بهارستان

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


اگر بخواهیم تنها صنعت پلی اتیلن را در نظر بگیریم نایلون در بسیاری از مشاغل و صنایع کاربرد وسیعی دارد و هر روزه همه ما با آن درگیریم، از فروشگاه های لباس که برای تحویل محصول به مشتری از پلاستیک دسته دار چاپی است.فاده می کنند تا بسته بندی هایی که در فروشگاه های مواد غذایی و محصولات مشاهده می کنیم از این نوع بسته بندی است.فاده می شود.

کیسه دبل زیپ با است.فاده از زیپ های فشرده، مصرف کنندگان از انگشتان خود برای جدا کردن زیپ و بل فشار دادن دنده ها برای بستن آن به یکدیگر است.فاده می کنند. برندهایی که به دنبال راه حل اقتصادی هستند و همچنان می خواهند راحتی مصرف کننده را افزایش دهند، اغلب از دبل زیپ برای...

نایلون کشاورزی که به آن نایلون عریض نیز گفته می‌ شود، نوعی نایلون بر پایه پلی اتیلن است. که در صنعت کشاورزی از آن است.فاده می‌ شود. کشاورزان برای محافظت از محصول در برابر تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از سرمازدگی محصول و همچنین رساندن نور کافی به محصول از این نایلون ها است.فاده می‌ کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر