فروش نایلون و نایلکس در بومهن

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


شاید بسیاری از مردم به تفاوت نایلون، نایلکس و سلفون و انتخاب‌ هرکدام این محصولات برای رفع نیازهایشان آگاهی نداشته باشند و این موضوع برایشان به یک بحث رایج تبدیل شده باشد . ما قصد داریم در این مقاله به تفاوت این محصولات و کاربردهایشان اشاره کنیم . در ادامه مطلب با

اما اگر مصمم هستید که این از این راه کسب درآمد کنید بهتر است. بدانید تولید یک محصول بسیار با کیفیت و است.اندارد بسیار سخت می باشد. با وجود رقبایی که در این بازار دارید ممکن است. فروش شما بسیار سخت شده و به تبلیغات بسیار بالایی نیاز داشته باشد.

این واحد تولیدى جزو یکى از اولین تولیدکننده هاى نایلون در ایران مى باشد که فعالیت خود را از سال ۵ با برند نایلون لاله آغاز نموده و در حال حاضر با نام شرکت البرز نایلون لاله با ظرفیت تولید ٠٠٠ تن در سال فعال مى باشد. هم اکنون محصولات شرکت البرز نایلون لاله در انواع نایلون و نایلکس در ابعاد سانتى متر تا ۵٠٠ سانتى متر به صورت رول و کیسه جهت بسته بندى های صنعتی تولید می شود.



( فروش ) های دیگر