مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در بومهن

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


شرکت صنعتی البرز پلاست تولید انواع نایلون و نایلکس را در سه نوع دسته رکابی، دسته موزی و بدون دسته در هر اندازه تولید می کند و آن را با نظر مشتریان طراحی و چاپ می نماید. از دیگر تولیدات این شرکت دستکش یکبار مصرف با نام تجاری البرز می باشد که با بالاترین کیفیت در بازار موجود است..

پتانسیل موفقیت در کسب‌وکار و تولید انواع نایلون و فروش آن بسیار بالاست. بعضی از مردم در برخی از کشور‌ها در شاخه‌های مختلف مربوط به این نوع کسب‌وکار مشغول به کار هستند. به عنوان مثال برش و مهر و موم نایلون‌ها را به روش دستی انجام می‌دهند و از این طریق برای خود تجارتی کوچک راه‌اندازی کرده‌اند.

از دیدگاه تخصصی، نایلون یک ماده ترموپلاستیک ساخته شده از مواد پتروشیمی است.. نایلون‌ها معمولاً مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی دارند. نایلون‌ها را می‌توان با موادی مانند شیشه یا روغن مخلوط کرد تا جنبه‌های خاصی از عملکرد آن‌ها را افزایش دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر