مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در تهران

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.


این واحد تولیدی که محصولات آن در بازار با نام پیلگون به فروش می رسند، با بهره گیری از مجهزترین و جدیدترین ماشین آلات تولید اقدام به تولید انواع کیسه فریزر، کیسه زباله، کیسه زیپ دار، روکش محافظ غذا، کیسه نایلکس، سفره و دستکش یکبار مصرف نموده است..

نفوذ پذیری کم سلفون در برابر هوا، روغن‌ها، گریس‌ها، باکتری‌ها و آب، آن را به یک گزینه فوق‌العاده برای بسته بندی مواد غذایی تبدیل کرده است.. فیلم‌های سلفون در بسته بندی شفاف مواد غذایی و خشکبار و گل، روکش میز و صندلی و پوشش کتاب کاربرد دارند.

خط تولید سانیا پلاست قادر به تولید و چاپ انواع محصولات پلی اتیلنی و پلی پروپیلن با بروز ترین ماشین آلات بدون محدودیت در حجم، ابعاد و ضخامت می باشد، همینطور هر نوع سفارش سازی برای تولید یک بسته بندی منحصر به فرد قابل قبول می باشد. برخی از تولیدات ما عبارتند از :



( مشاوره و اجرا ) های دیگر