مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در جنوب تهران

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.


اصطلاح سلفون دو معنی متفاوت در بازار ایران و بازار روز دنیا دارد. اساساً فیلم‌های پلیمری به سه دسته پلیمرهای طبیعی، مصنوعی و سنتزی تقسیم بندی می‌شوند. در بازار داخل، سلفون از فیلم‌های شفاف و شیشه‌ای بر پایه پلی پروپیلن تولید می‌شود که روش تولید این محصول بدین صورت است. که پس از خروج ماده مذاب از قالب دستگاه، ماده مذاب به کمک آب سرد، خنک شده و سپس آن را به حالت آمورف تبدیل می‌کنند. تولید سلفون از طریق پلی پروپیلن فرآیندی هزینه‌بر بوده و محصول بدست آمده از این روش ممکن است. بعد ازمدتی به رنگ زرد درآید.

استفاده از نایلون یا نایلکس نیز مانند هر محصول دیگری به خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن بستگی دارد. برخی از مهم ترین ویژگی هایی که نایلون را به محصولی منحصربفرد تبدیل می کند شامل تنوع درخشندگی، دوام و مقاومت در برابر سایش است.. علاوه بر این، نایلون یا نایلکس در برابر تخریب توسط عوامل شیمیایی، حشرات و حیوانات مقاوم است.. یکی دیگر از ویژگی‌های نایلون که آن را به محصولی منحصربفرد تبدیل می‌کند «استحکام عالی و خاص» آن است.. محققان و دانشمندان برای است.فاده از نایلون در فرآیندهای مختلف بر این ویژگی‌ها تکیه کرده‌اند. علاوه بر خواص ذکر شده در بالا، هر دو نایلون و نایلون ، همه کاره هستند. قالب گیری این دو به ورقه ها، موها، الیاف و رشته ها که به طور گسترده در جامعه مورد است.فاده قرار می گیرند، آسان است..

سانیا پلاست از بدو تأسیس با تکیه بر دانش و تجربه سرمایه های انسانی خود و انتقال تکنولوژی های نوین در حوزه صنعت و تجارت توانسته است. رشد قابل ملاحظه ای در سطح داخلی و خارجی در عرصه های تولیدی، بازرگانی و سرمایه گذاری داشته باشد و اکنون به عنوان یکی از مجموعه های تجاری نام آشنای داخلی کشور به شمار می آید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر