فروش نایلون و نایلکس در دیزین

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دیزین، مجموعه‌ تفریحی گسترده‌ای است. که پیست‌های اسکی متنوعی نیز دارد. اگر به سرتان زده است. که اسکی کردن را تجربه کنید؛ اما هیچ‌چیز درباره آن نمی‌دانید، می‌‌توانید به پیست مبتدی دیزین سر بزنید. اگر هم‌سال‌هاست اسکی می‌کنید و تجربه دارید، پیست و پیست در انتظار شما است.. در کل، در دهکده تفریحی دیزین،

پیست مبتدی نیز برای افراد مبتدی ساخته شده و دارای طول و شیب کمتری می‌باشد. در این قسمت به افراد مبتدی آموزش اسکی نیز داده می‌شود. پیست‌های دیگر برای انجام ورزش‌های جذاب و سرگرم کننده زمستانی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. زمان اسکی در این منطقه که بیشترین زمان را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد، از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت است..

کلبه در کنار ساختمان شماره دو هتل دیزین، در دامنه  کوه و در کنار پیست اسکی قرار دارند. کلبه‌های چوبی شله از اقامتگاه‌های محبوب پیست اسکی دیزین محسوب می‌شوند و دارای امکانات مناسبی از جمله شومینه، تراس، باربیکیو، سرویس فرنگی، ارائه خدمات بهداشتی هستند. 


افزودنی های گوناگون با کاربرد های مختلف بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها خواص منحصر به فردی به پلاستیک می دهند یکی از معروف ترین افزودنی ها مستربچ های رنگی است. که باعث می شود مواد اولیه به رنگ مورد نظر تغییر پیدا کند و محصول پلاستیکی به صورت رنگی تولید شود.

در روزهای ابتدایی نمایشگاه ایران‌پلاست بود که اعتراضات مردمی در سراسر ایران در حال شکل‌گیری بود. روزهای تلخی که با سیاه‌پوش شدن خانواده‌های زیادی به همراه شد. ما نیز غمگین بودیم و توان فعالیت در جامعه مجازی نداشتیم. با توجه با خبرهایی که منتشر می‌شد، بدیهی است....

نایلون در واقع نمونه ای پلیمر ترکیبی و پلی آمید می باشد. پلی اتیلن دارای مقاومت ضربه ای و شیمیایی بالایی می باشد و انعطاف پذیری خوبی دارد. در دمای اتاق نامحلول بوده و حلالیت آن فقط از طریق گرم کردن در هیدروکربنات ها و یا هالوژن هیدروکربن ها صورت می گیرد. به راحتی اکسید نمی شود و دارای دمای ذوب نسبتا پایین می باشد.



( فروش ) های دیگر