مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در دیزین

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نزدیکی هتل‌ها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده می‌شود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت می‌کند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستوران‌های و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا می‌توانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب می‌باشد.

طول پیست چمن دیزین، ۵ متر است. و در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار گرفته است.. علاوه بر امکانات تفریحی، مسابقات فراوانی مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان و کایت در این پیست و در فصل تابستان برگزار می‌شوند.

درواقع در تاریخچه پیست اسکی دیزین می‌توان اولین‌ها را به راحتی علامت زد؛ به عنوان مثال اولین دستگاه‌های بالابر در پیست دیزین تهران، در سال ۸ نصب شدند. در دیزین بالطبع امکانات رفاهی مختلف و خوبی متناسب با پیست اسکی دیزین و گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند، از انواع هتل و کلبه‌های اجاره‌ای و رستوران فراهم شده است. و مجموعه این امکانات با ترکیب آب‌و‌هوای فوق‌العاده باعث شده دیزین تهران به یک دهکده گردشگری چهارفصله در ایران و خاورمیانه تبدیل شود.


فروش سلفون به دلیل گزینه‌ها جدید بسته بندی، از دهه کاهش یافته است.. با این حال، سلفون درصد زیست تخریب پذیر است. و این محبوبیت آن را به عنوان بسته بندی مواد غذایی افزایش داده است..بنابراین ، سلفون یک محصول قابل تنفس عالی برای بسته بندی مواد غذایی است. که برای ذخیره سازی طولانی مدت مواد غذایی توصیه نمی‌شود زیرا این قابلیت تنفس می‌تواند ماندگاری محصولات غذایی را کوتاه کند.

برای تولید نایلکس از پلی اتیلن سنگین HDPE است.فاده میشود. این خانواده کاملا خشک و ضربه پذیر هستند و ضخامت آنها به نسبت پلی اتیلن سبک کمتر خواهد بود. به دلیل اینکه درتولید آنها از مواد افزودنی کمتری است.فاده میشود و به شکلهای خیلی نازک نیز قابلیت تولید دارند، تقاضای آنها در بازار مصرفی کشور بسیار بالاست.

پلی پارس تهران تولید کننده انواع نایلون حبابدار،عریض،استرچ فیلم،شیرینگ و نایلون لمینت با بیش از سال سابقه در صنعت نایلون و ظرفیت تولید ماهانه  تن انواع محصولات پلی اتیلن و فیلم آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر