مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در رودهن

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی رودهن می‌توان روستای زیبا و بکر جورد را نام برد. روستای جورد در کیلومتری شمال رودهن و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است.. این روستا دارای باغ‌های فراوان گردو، آلبالو، گیلاس و سیب است.. در شمال رودهن و بخشی از پارک ملی لار، دشت سیاه پالاس قرار گرفته است.. این دشت زیبا سراسر گل‌های شقایق، زنبق و لاله سرخ است. و دارای پوشش گیاهی و جانوری متعدد و فراوانی است.. همچنین پیست بین المللی اسکی آبعلی که بعنوان اولین پیست اسکی ایران نام گرفته، در فاصله کیلومتری رودهن قرار دارد.

آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.


فعالیت تجاری این گروه در ابتدا با توزیع محصولات پلیمری آغاز شد. اما از سال واحد تولیدی این مجموعه راه اندازی شد و این شرکت با نام رسمی پایدار پلاستیک شروع به فعالیت کرد. هم اکنون شرکت پایدار پلاستیک با تولید محصولات نایلونی با کیفیت در بخش سفره یکبار مصرف، کیسه فریزر رولی، کیسه زباله رولی، نایلکس دسته دار و کیسه اسلایدر توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند.

متاسفانه برخی از افراد سودجو با است.فاده از مواد درجه و بی کیفیت، اقدام به تولید نایلکس و نایلون می کنند و آنها را به عنوان مواد اولیه درجه یک و مرغوب به‌فروش می رسانند. بنابراین، در زمان خرید نایلون یا نایلکس بایستی دقت کنید که اگر هزینه‌ مواد اولیه درجه یک را پرداخت می‌کنید، واقعا مواد مرغوب باشند. بهتر است. از شرکت یا فروشندگانی خریداری کنید که تجربه کاری بالایی دارند و به تولید و پخش عمده نایلون و نایلکس در حجم بالا می پردازند.

نایلون به دلیل کاربردهای گوناگونی که در فعالیت‌های روزمره زندگی انسان دارد، مفیدترین ماده مصنوعی است.. این محصول جزء جدایی ناپذیر زندگی ما انسان‌ها است. به طوریکه در انواع صنایع مختلف نفوذ کرده است.. از فرش نایلونی منزل، تمیز کردن دندان‌های خود با مسواکی که موهای آن از نایلون ساخته شده، تا ظروف غذاخوری و حتی چتر نایلونی بالای سر شما برای جلوگیری از نور شدید آفتاب یا جلوگیری از باران همگی از نایلون‌ها ساخته شده‌اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر