فروش نایلون و نایلکس در شرق تهران

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


اینکه چگونه واژه نایلکس در نامگذاری محصولات پلاستیکی است.فاده شد، هنوز پاسخی برای این سوال پیدا نشده است.. اما بنابر گفته‌ها و شنیده‌ها این نامگذاری بدلیل نامگذاری فردی به نام آقای منوچهری (موسس شرکت نایلکس) بر روی محصولات خود در سال‌های گذشته صورت گرفته است..

نایلون پشت چسب‌ دار همانطور که از نامش پیداست، فقط از یک طرف قابلیت چسبندگی دارد. این نوع نایلون از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک و درجه یک مواد پتروشیمی به دو صورت شفاف و رنگی تولید می‌ شود و در صورت نیاز قابلیت چاپ لگو و طرح های سفارشی تا رنگ را دارا است..

اگر بخواهیم تنها صنعت پلی اتیلن را در نظر بگیریم نایلون در بسیاری از مشاغل و صنایع کاربرد وسیعی دارد و هر روزه همه ما با آن درگیریم، از فروشگاه های لباس که برای تحویل محصول به مشتری از پلاستیک دسته دار چاپی است.فاده می کنند تا بسته بندی هایی که در فروشگاه های مواد غذایی و محصولات مشاهده می کنیم از این نوع بسته بندی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر