مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در شرق تهران

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


نایلون از طریق یک واکنش پلیمریزاسیون تراکمی ساخته می شود و از واکنش مونومرهای دو عملکردی حاوی بخش های مساوی آمین و اسید کربوکسیلیک تشکیل می شود. آمیدها در هر دو انتهای مونومر در فرآیندی مشابه بیوپلیمرهای پلی پپتیدی تشکیل می شوند. مونومرهای نایلون / آدیپیک اسید و هگزامتیلن دی آمین هستند در حالی که نایلون به لاکتام یا اسید آمینه نیاز دارد. در هر مورد این دو مولکول با هم ترکیب می شوند تا

با توجه به نقطه ذوب بالای پلیمرها، ممکن است. باعث سوختگی جدی برای کاربر شود. با این حال، ضد آب بودن نایلون مزیتی است. که ممکن است. بسیاری از کاستی های آن را برطرف کند. مواد نایلونی به دلیل ماهیت ضد آب خود در برابر اکثر مواد شیمیایی مقاوم هستند.

شرکت تولیدی نایلون سپید با ظرفیت و توان تولید روزانه حدود سیصد تن، یکی از کامل ترین و مجهزترین شرکت های فعال در زمینه تولید نایلون در سطح منطقه خاورمیانه می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات خطوط تولید انواع نایلون و نایلکس همراه با مدرن ‌ترین دستگاه‌ های چاپ و بسته بندی قادر است. یک بسته کامل خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهد و هر آن چه مورد نیاز مشتری می باشد از هر نوع سایز و فرمول ترکیبی تولید و عرضه نماید. دارا بودن لیسانس EPA کانادا و DW مطابق با است.اندارد انگلستان ISO و CE را می توان از وجه تمایزات نایلون سپید با دیگر شرکت های تولیدکننده نایلون دانست.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر