مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در شمال تهران

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..


دستگاه‌های تک طبقه نیز برای انجام این کار وجود دارد که تفاوت قیمتی کمی با نوع دو طبقه آن دارد. پیشنهاد میشود که دستگاه دو طبقه را خریداری کنید زیرا ظرفیت تولیدی بالاتری دارد و سرعت اجرایی کار شما را به میزان چشمگیری افزایش میدهد. همچنین میتوانید با توجه به نیاز خود انواع اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک آنها را تهیه کنید.

nylon یا همان نایلون که از جنس پلاستیک و بر پایه پلی اتیلن می باشد مدت بسیار زیادی است. که در همه صنایع مورد است.فاده قرار می گیرد و روز به روز نیز بر تنوع آن افزوده می شود. در این مقاله به بررسی کامل خط تولید نایلون و نایلکس می پردازیم. با سایت چاپم کن همراه باشید و همچنین شما می توانید سوالات و پیشنهادات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما همواره آمده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند. نایلون ها از جمله لوازمی هستند که با آنها می توان هر چیزی را بسته بندی کرد.

شرکت کارا پلاست با بهره گیری از کادری مجرب و با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید نایلون های تبلیغاتی و نایلون های بسته بندی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت همواره در تلاش است. تا فیلم های پلیمری مورد نیاز صنایع گوناگون را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تامین نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر