فروش نایلون و نایلکس در شهر جدید اندیشه

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


نایلون کشاورزی که به آن نایلون عریض نیز گفته می‌ شود، نوعی نایلون بر پایه پلی اتیلن است. که در صنعت کشاورزی از آن است.فاده می‌ شود. کشاورزان برای محافظت از محصول در برابر تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از سرمازدگی محصول و همچنین رساندن نور کافی به محصول از این نایلون ها است.فاده می‌ کنند.

شرکت صنعتی البرز پلاست تولید انواع نایلون و نایلکس را در سه نوع دسته رکابی، دسته موزی و بدون دسته در هر اندازه تولید می کند و آن را با نظر مشتریان طراحی و چاپ می نماید. از دیگر تولیدات این شرکت دستکش یکبار مصرف با نام تجاری البرز می باشد که با بالاترین کیفیت در بازار موجود است..

یکی از رایج ترین موارد است.فاده از نایلون در جوراب ساق بلند زنانه یا صنعت جوراب بافی است.. از نایلون همچنین به عنوان ماده ای در تولید پوشاک، لباس شنا، شلوار دوزی، چمدان و چتر،برزنت، لباس عروس، پارچه و روتختی است.فاده می‌شود. مواردکمتر است.فاده شده شامل انواع جلیقه‌ها، چتر نجات و لباس رزمی است..



( فروش ) های دیگر