مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در شهر قدس

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.


نایلکس ظاهر خشک و ماتی دارد. اگر نایلکس را در دست‌ تان مچاله کنید، با صدای خش خش همراه است.. این در حالی است. که نایلون‌ ها معمولا ظاهری انعظاف‌پذیر و نرم و سطحی براق و شفاف دارند که نور تا اندازه ای از آنها عبور می‌ کند. موقع است.فاده از نایلون سر و صدای چندانی ایجاد نمی‌ شود.

اما در تولید و راه‌اندازی کسب‌وکار در این زمینه، میزان سرمایه مالی بسیار تأثیرگذار است.. زیرا دستگاه تولید نایلون و برش آن در انواع مختلفی با کارایی‌ها و قیمت متفاوت وجود دارد. با توجه به بودجه در نظر گرفته شده می‌توان دستگاه تولید نایلون با ظرفیت و اندازه مشخصی را خریداری کرد.

این شرکت تولیدکننده انواع نایلون و نایلکس با بهترین کیفیت می باشد ک خدمات خود را در بخش های تولید و چاپ انواع کیسه های تبلیغاتی و فروشگاهی، تولید انواع کیسه فریزر و کیسه زباله، تولید رول نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت مختلف، تولید و چاپ کیسه های زیست تخریب پذیر ارائه می نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر