مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در شهرک صنعتی شمس آباد

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


سعی ما بر این است. که برترين محصولات را با قيمتي رقابتي و با کيفيت بالا ارائه دهیم و تنها از این طریق اعتماد و رضایت شما را جلب نماییم. شما مشتریان گرامی جهت سفارش محصولات میتوانید با واحد مشاوره و یا فروش شرکت تماس حاصل نمایید. درخواست های شما میتواند بر اساس سایز، ضخامت، نوع جنس و قیمت باشد.

این شرکت در ابتدا با نام برتر پلاستیک سپاهان و سپس با نام پرنگار پلاستیک اصفهان وارد عرصه تولید و عرضه محصولات پلاستیکی شد. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن واحدهای مجزای تولید، چاپ، دوخت و کنترل کیفی در امر تولید فیلم پلی ‌اتیلن سبک LDPE و پلی ‌اتیلن سنگین HDPE فعال بوده و با است.فاده از فناوری های پیشرفته و کادری مجرب اقدام به عرضه محصولات نایلونی و نایلکسی می نماید.

نایلون از مواد پلی‌اتیلن سبک ساخته شده است.. در حالی که مواد اولیه نایلکس ، دارای پلی اتیلن سنگین است.. البته تمام مواد تشکیل دهنده‌ نایلکس از جنس پلی اتیلن سنگین نیست و تقریبا ۸ درصد آن سنگین و بقیه از پلی اتیلن سبک می‌ باشد. ترکیب این مواد باعث می‌ شود که نایلکس نرم،شفاف، با دوخت پذیری بالا و … باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر