مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در شهرک صنعتی قرچک

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


شما این کار را میتوانید با یک سرمایه حداقل آغاز کنید و به مرور کار خود را گسترش دهید. میزان سود در انجام این کار به ازای هر کیلوگرم بسیار بالا است. و علاوه بر اینکه انجام این کار اشتغالزایی بالایی دارد سبب میشود که در کمترین مدت زمان سود چشمگیری از سرمایه‌گذاری اولیه خود به دست آورید. بنابراین تولید نایلون و نایلکس از جمله کارهایی است. که صرفه اقتصادی بالایی دارد.

همانطور که پیشتر گفتیم نایلکس دارای جنس خشک و مات است. البته به همین ترتیب مقاومت بالایی هم دارد از همین رو در اکثر پلاستیک های دسته دار، کیسه های زباله، پلاستیک های میوه و تربار و به طور کلی در هر کیسه ای که ظاهر آن مهم نباشید و باید وزن بالایی را تحمل کند از نایلکس است.فاده می شود.

در این بین نقش پررنگ دلال ها را نیز نمی توان نادیده گرفت. با به وجود آمدن بازار سیاه برای مواد خام مورد نیاز، قیمت نهایی محصول به طرز چشمگیری افزایش می یابد. این در حالی است. که نمونه های وارداتی بسیار ارزان تر در اختیار مشتری قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر