مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در شهریار

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


اگر بخواهیم تنها صنعت پلی اتیلن را در نظر بگیریم نایلون در بسیاری از مشاغل و صنایع کاربرد وسیعی دارد و هر روزه همه ما با آن درگیریم، از فروشگاه های لباس که برای تحویل محصول به مشتری از پلاستیک دسته دار چاپی است.فاده می کنند تا بسته بندی هایی که در فروشگاه های مواد غذایی و محصولات مشاهده می کنیم از این نوع بسته بندی است.فاده می شود.

نایلون کشاورزی که به آن نایلون عریض نیز گفته می‌ شود، نوعی نایلون بر پایه پلی اتیلن است. که در صنعت کشاورزی از آن است.فاده می‌ شود. کشاورزان برای محافظت از محصول در برابر تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از سرمازدگی محصول و همچنین رساندن نور کافی به محصول از این نایلون ها است.فاده می‌ کنند.

این شرکت در ابتدا با نام برتر پلاستیک سپاهان و سپس با نام پرنگار پلاستیک اصفهان وارد عرصه تولید و عرضه محصولات پلاستیکی شد. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن واحدهای مجزای تولید، چاپ، دوخت و کنترل کیفی در امر تولید فیلم پلی ‌اتیلن سبک LDPE و پلی ‌اتیلن سنگین HDPE فعال بوده و با است.فاده از فناوری های پیشرفته و کادری مجرب اقدام به عرضه محصولات نایلونی و نایلکسی می نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر