مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در فیروزکوه

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

اگر قصد اقامت در روستا را داشته باشید،‌ اقامتگاه‌های متنوعی در سله بن وجود دارند که خدمات خوب و قابل‌اعتمادی به شما ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفر به این روستا، فصل گرما است. که آب و هوای روستا، رو به خنکی می‌رود.

بر اساس اطلاعات سرشماری در سال ۸۵ جمعیت شهرستان فیروزکوه ۸ نفر بوده‌است که ۵نفر (۸/۵٪) ساکن مناطق روستایی و نفر(/۵٪) ساکن منطقه شهری بوده‌اند کودکان زیر یکسال /٪ از جمعیت شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند و زنان تا ساله ٪ از جمعیت را از آن خود نموده‌اند همچنین سالمندان ۵٪ از جمعیت را تشکیل می‌دهند که ٪ از جمعیت سالمند این شهرستان در روستاها به‌سر می‌برند. تعداد مدارس شهرستان در کلیه مقاطع مدرسه می‌باشد که دانش آموزان مشغول به تحصیل حدود ٪ جمعیت را به خود اختصاص داده‌است. اساس محور اقتصادی شهرستان فعالیت‌های باغداری و دامپروری می‌باشد. فیروزکوه با داشتن ۵ هکتار اراضی زیر کشت /درصد از اراضی زیر کشت است.ان را دارا بوده‌است از این میزان اراضی ۸ درصد به کشت محصولات سالانه و درصد ما بقی به تولیدات محصولات باغی اختصاص داشته‌است، که از این میان گندم و جو به عنوان مهم‌ترین محصولات کشاورزی و سیب، قیسی و گردو نیز از مهم‌ترین محصولات باغی این شهرستان بحساب می‌آید. در بخش دامپروری علی‌رغم وجود است.عدادهای بالقوه فراوان شهرستان تا به حال قادر به است.فاده بهینه از این موهبت خدادادی نبوده‌است بخش دامپروری شهرستان تنها توان تولید ۵تن شیر یعنی دو درصد شیر تولیدی است.ان و ۸ تن کود (/ درصد تولید است.ان) را داشته‌است در بخش صنعت و معدن از وضعیت مناسبتری برخوردار می‌باشد وجود معادن شن و ماسه، سنگ‌های لاشه ساختمانی، آهک سیلیس و کائولن و کارخانه سیمان و


تفاوت نایلون و نایلكس در ظاهر این است. كه نایلون شفاف و براق و نرم است. ولی نایلكس خشك و مات و در تولید، نایلكس را می توان با ضخامت بسیار كم و فوق العاده نازك كه تعداد هر برگ در یك كیلو زیاد است. تولید كرد اما برای نایلون به این راحتی نمیتوان جنس نازك تولید كرد.

در این بین نقش پررنگ دلال ها را نیز نمی توان نادیده گرفت. با به وجود آمدن بازار سیاه برای مواد خام مورد نیاز، قیمت نهایی محصول به طرز چشمگیری افزایش می یابد. این در حالی است. که نمونه های وارداتی بسیار ارزان تر در اختیار مشتری قرار می گیرد.

افزودنی های گوناگون با کاربرد های مختلف بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها خواص منحصر به فردی به پلاستیک می دهند یکی از معروف ترین افزودنی ها مستربچ های رنگی است. که باعث می شود مواد اولیه به رنگ مورد نظر تغییر پیدا کند و محصول پلاستیکی به صورت رنگی تولید شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر