فروش نایلون و نایلکس در قرچک

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 


اما در تولید و راه‌اندازی کسب‌وکار در این زمینه، میزان سرمایه مالی بسیار تأثیرگذار است.. زیرا دستگاه تولید نایلون و برش آن در انواع مختلفی با کارایی‌ها و قیمت متفاوت وجود دارد. با توجه به بودجه در نظر گرفته شده می‌توان دستگاه تولید نایلون با ظرفیت و اندازه مشخصی را خریداری کرد.

متاسفانه برخی از افراد سودجو با است.فاده از مواد درجه و بی کیفیت، اقدام به تولید نایلکس و نایلون می کنند و آنها را به عنوان مواد اولیه درجه یک و مرغوب به‌فروش می رسانند. بنابراین، در زمان خرید نایلون یا نایلکس بایستی دقت کنید که اگر هزینه‌ مواد اولیه درجه یک را پرداخت می‌کنید، واقعا مواد مرغوب باشند. بهتر است. از شرکت یا فروشندگانی خریداری کنید که تجربه کاری بالایی دارند و به تولید و پخش عمده نایلون و نایلکس در حجم بالا می پردازند.

این گروه صنعتی دارای بیش از ۵ خط تولید انواع نایلون بسته بندی، نایلون حبابدار ضربه گیر، کیسه نایلون حبابدار دوخته شده، نایلون شرینک، نایلون و سلفون محافظ پشت چسبدار، لیبل پروفیل و فیلم است.رچ با قابلیت چاپ و دوخت نایلون است..



( فروش ) های دیگر