مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در لواسان

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.


در روزهای ابتدایی نمایشگاه ایران‌پلاست بود که اعتراضات مردمی در سراسر ایران در حال شکل‌گیری بود. روزهای تلخی که با سیاه‌پوش شدن خانواده‌های زیادی به همراه شد. ما نیز غمگین بودیم و توان فعالیت در جامعه مجازی نداشتیم. با توجه با خبرهایی که منتشر می‌شد، بدیهی است....

اگر بخواهیم تنها صنعت پلی اتیلن را در نظر بگیریم نایلون در بسیاری از مشاغل و صنایع کاربرد وسیعی دارد و هر روزه همه ما با آن درگیریم، از فروشگاه های لباس که برای تحویل محصول به مشتری از پلاستیک دسته دار چاپی است.فاده می کنند تا بسته بندی هایی که در فروشگاه های مواد غذایی و محصولات مشاهده می کنیم از این نوع بسته بندی است.فاده می شود.

نفوذ پذیری کم سلفون در برابر هوا، روغن‌ها، گریس‌ها، باکتری‌ها و آب، آن را به یک گزینه فوق‌العاده برای بسته بندی مواد غذایی تبدیل کرده است.. فیلم‌های سلفون در بسته بندی شفاف مواد غذایی و خشکبار و گل، روکش میز و صندلی و پوشش اجسام کاربرد دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر