فروش نایلون و نایلکس در پردیس

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


همانطور که گفتیم نایلون ها از جمله لوازمی هستند که با آنها می توان هر چیزی را بسته بندی کرد. پس بهتر است. بدانید که این نایلون ها از پلیمرهای ترکیبی و پلی آمیدها ساخته می شوند که تقاضای زیادی برای تولید آن وجود دارد. همانند تمامی محصولات پلاستیکی نایلون و نایلکس نیز از مواد اولیه پتروشیمی تولید می شود که قیمت گذاری نیز بر حسب قیمت مواد اولیه تایین می شود ، همینطور می توان به جای مواد اولیه نو پتروشیمی از مواد اولیه ضایعاتی است.فاده کرد که به نایلون درجه معروف می باشند .

می دونستید کیسه های فریزری ضخیم تر به محیط زیست آسیب کمتری می زنند!!!؟ همه افراد در همه جای کره زمین برای است.فاده های زیادی به کیسه های پلاستیکی‌ و نایلون و نایلکس وابسته شده اند؛ یکی از موارد پر مصرف خانگی مانند کیسه های فریزر نازک و یک بار مصرف می باشد. مشکل زمانی...

در روزهای ابتدایی نمایشگاه ایران‌پلاست بود که اعتراضات مردمی در سراسر ایران در حال شکل‌گیری بود. روزهای تلخی که با سیاه‌پوش شدن خانواده‌های زیادی به همراه شد. ما نیز غمگین بودیم و توان فعالیت در جامعه مجازی نداشتیم. با توجه با خبرهایی که منتشر می‌شد، بدیهی است....



( فروش ) های دیگر