مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در پردیس

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


این واحد تولیدى جزو یکى از اولین تولیدکننده هاى نایلون در ایران مى باشد که فعالیت خود را از سال ۵ با برند نایلون لاله آغاز نموده و در حال حاضر با نام شرکت البرز نایلون لاله با ظرفیت تولید ٠٠٠ تن در سال فعال مى باشد. هم اکنون محصولات شرکت البرز نایلون لاله در انواع نایلون و نایلکس در ابعاد سانتى متر تا ۵٠٠ سانتى متر به صورت رول و کیسه جهت بسته بندى های صنعتی تولید می شود.

مجموعه تولیدی نوید صنعت پلاست که با نام تجاری هدهد پلاست شناخته می شود، یکی از مجهزترین ترین شرکت ها در زمینه تولید و چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی در ایران است.. این شرکت تولیدکننده می تواند روزانه تا حدود هشت هزار کیلوگرم نایلون و نایلکس فروشگاهی در ابعاد، طرح و رنگ دلخواه تولید و به بازار عرضه کند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، مواد تشکیل دهنده‌ نایلکس به‌ نحوی است. که تحمل وزن بسیار زیاد را دارد و به‌راحتی پاره نمی‌ شود. این ویژگی سبب شده تا از آن در اصنافی که با محصولات سنگین وزن سروکار دارند، است.فاده شود. اما نایلون به دلیل نرمی، تحمل وزن کمتری دارد. بنابراین از آن بیشتر در بسته‌ بندی مواد غذایی در منزل که قرار است. در یخچال یا فریزر نگهداری شوند، است.فاده می‌ شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر