مشاوره و اجرا نایلون و نایلکس در پیشوا

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


شرکت تولیدی نایلون سپید با ظرفیت و توان تولید روزانه حدود سیصد تن، یکی از کامل ترین و مجهزترین شرکت های فعال در زمینه تولید نایلون در سطح منطقه خاورمیانه می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات خطوط تولید انواع نایلون و نایلکس همراه با مدرن ‌ترین دستگاه‌ های چاپ و بسته بندی قادر است. یک بسته کامل خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهد و هر آن چه مورد نیاز مشتری می باشد از هر نوع سایز و فرمول ترکیبی تولید و عرضه نماید. دارا بودن لیسانس EPA کانادا و DW مطابق با است.اندارد انگلستان ISO و CE را می توان از وجه تمایزات نایلون سپید با دیگر شرکت های تولیدکننده نایلون دانست.

اصطلاح سلفون دو معنی متفاوت در بازار ایران و بازار روز دنیا دارد. اساساً فیلم‌های پلیمری به سه دسته پلیمرهای طبیعی، مصنوعی و سنتزی تقسیم بندی می‌شوند. در بازار داخل، سلفون از فیلم‌های شفاف و شیشه‌ای بر پایه پلی پروپیلن تولید می‌شود که روش تولید این محصول بدین صورت است. که پس از خروج ماده مذاب از قالب دستگاه، ماده مذاب به کمک آب سرد، خنک شده و سپس آن را به حالت آمورف تبدیل می‌کنند. تولید سلفون از طریق پلی پروپیلن فرآیندی هزینه‌بر بوده و محصول بدست آمده از این روش ممکن است. بعد ازمدتی به رنگ زرد درآید.

نایلون یکی از عمومی‌ترین انواع پلاستیک در جهان است. که برای تولید بسیاری از محصولات در زندگی روزمره کاربرد دارد. ساخت و تولید کیسه‌های نایلونی و کیسه پلی اتیلن یکی از قابل ملاحظه‌ترین انواع کسب‌و‌کار است. که کارآفرینان می‌توانند با است.فاده از آن به کارآفرینی روی آورند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر