نخ و الیاف در شهرک صنعتی نصیرآباد ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


این الیاف از ماده ای به نام اکریلونیتریل ساخته می‌شود. منومرهای اکریلونیتریل از طریق پیوند شیمیایي به هم متصل می‌شوند. پس از آنکه این مولکول به اندازه کافي بزرگ شد به ماده مناسبي براي تولید الیاف تبدیل مي شود. این مواد را پس از شست وشو، از صافي عبور داده و خشك می‌کنند. پلیمر الیاف اکریلیك را در حلالي به نام دی متیل فرم آمید حل می‌کنند و به روش خشك ریسی این الیاف را تولید می‌کنند. با اینکه این الیاف از نظر ساختمان به پشم شباهتی ندارد اما به لحاظ خواص مانند الیاف پشمی، عایق گرما می‌باشد و به همین خاطر به پشم مصنوعی نیز معروف است.. به طور کلی گرم بودن و نرم بودن از خصوصیات اصلی الیاف اکریلیك می‌باشد و از موارد است.فاده این الیاف، لباس‌های زمستانی، کشباف‌های ضخیم و پود فرش می‌باشد. الیاف اکریلیك همانند نایلون و پلی است.ر، هم به صورت فیلامنتي و هم به صورت بریده شده ساخته می‌شود. الیاف اکریلیك را به کمك روش‌هایی به صورت حجیم شده نیز می‌سازند که باعث نرم تر شدن زیر دست نخ تولیدی و گرم‌تر بودن محصول تولیدی از این نخ می‌باشد.

شرکت نگین رز سپاهان ، با حدود چهار دهه فعالیت خود، امروزه یکی از موفق ترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی است. که همواره با ایده های نوآورانه تولیدات خود را به بازار داخلی و خارجی عرضه نموده و با ارائه محصولات خود در سطح کیفی بالا و در زمینه تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران ، جایگاهی مناسب را کسب نماید. بهره مندی از تجهیزات به روز و است.انداردهای فنی بالا و دانش نوین، این شرکت را به نامی آشنا و قابل اعتماد در تولید کنندگان الیاف پلی است.ر و دیگر انواع الیاف و نخ تبدیل کرده است..

کارخانه الیاف نمونه شرق گستر ، به عنوان کارخانه تولید لایی های پلی است.ر در بازار مطرح است.. ظرفیت بالای تولید در این کارخانه، آن را به یکی از تولید کنندگان الیاف پلی است.ر برتر در سطح کشور و منطقه تبدیل کرده است. که با پشتوانه تجهیزات پیشرفته و بخش تحقیق و توسعه خود، توانسته است. محصولات خود را نیز به بازارهای خارجی صادر نماید که به دلیل کیفیت بالای آنها، در تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران نامی آشنا گردیده است..



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی نصیرآباد