فروش نشت یاب و آنالایزر گاز در اسلامشهر

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به


دی اکسید کربن گازی بی رنگ و بی بو با فرمول شیمیایی CO می باشد. صنایع غذایی، شیمیایی و صنعت نفت مورد است.فاده قرار می گیرد. با توجه به کاربردهای بسیار زیاد این گاز، احتمال نشتی این گاز یا وجود بیش از حد گاز می تواند مشکل ساز باشد. این گاز نسبت به گازهای دیگر خطر کمتری برای محیط زیست دارد اما مقدار مشخصی از آن می تواند خطرناک باشد. نشانه مسمومیت گاز مونوکسید کربن سردرد می باشد. در تجهیزاتی نظیر کپسول های آتش نشانی، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع شیمیایی برای تولید متانول، صنعت کشاورزی برای فوتوسنتز گیاهان، گلخانه های بزرگ برای ایجاد محصول بهتر از تزریق گاز CO در محیط کشت مورد است.فاده قرار می گیرد.

امروزه سيستم های نشت يابی بسيار متنوعی به بازار عرضه شده است. كه هر یک سعی در يافتن دقيق و سريع  پديده نشتی با است.فاده از تكنيك و سنسوری خاص  دارند. این سنسورها عمدتا شامل سنسورهای گاز قابل احتراق، آشکارسازهای فوتونیزاسیون، سنسورهای مادون قرمز، سنسورهای اولتراسونیک، سنسورهای گاز الکتروشیمیایی و سنسورهای نیمه هادی  و&#; هستند. مدل های جدیدتر سیستم  نشت یاب گاز با است.فاده از عملکرد ترموویژن و دوربین های ترموگرافی کار می کنند.

سنسورهای دقیق و حساس تعبیه شده در این دستگاه به سرعت نشتی ها، نقطه خروج گاز از منبع و میزان گاز پخش شده را بررسی و آشکار می سازند و با انتشار آلارم یا روش های هشدار دهنده دیگر به کاربر یا اپراتور وجود گاز را هشدار می دهند. سیستم های نشت یاب مختلفی در بازار هستند و همه سعی در یافتن دقیق و سریع این پدیده خطر آفرین هستند. انواع مختلف سنسور ها شامل سنسور های گاز قابل احتراق، آشکار سازی های فوتونیزاسیون، سنسور مادون قرمز، سنسور های التراسونیک، سنسور های نیمه هادی، سنسور های گاز الکتروشیمیایی و غیره هستند.



( فروش ) های دیگر