فروش نشت یاب و آنالایزر گاز در بازار لاله زار

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مونوکسید کربن با فرمول شیمیایی CO، یک گاز بی رنگ، بی بو و سمی است. و حتی مقدار کمی از نشتی این گاز باعث مسمومیت و یا مرگ می شود. است.فاده از نشت یاب های مونوکسید کربن، سریع ترین راه برای جلوگیری از مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن می باشد. شما می توانید با نصب یک دستگاه نشت یاب گاز مونوکسید کربن در منزل خود از خطرات ناشی از نشت و مسمومیت ناشی ازاین گاز جلوگیری کنید. این سنسور هم در زمان نشت مونوکسید کربن با اعلان آژیر افراد را از حضور مونوکسید کربن با خبر می کند و باعث می شود افراد به موقع اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

نشتی گاز در سیستم تهویه مطبوع عموما به دلیل نصب اشتباه اتفاق می افتد. گاز فریون و گازهای مبرد از نوع گازهای بودار است. و بویی شبیه به اتر، کلروفورم و یا شیرینی دارد. نشت گازهای مبرد هم برای محیط زیست و هم برای سلامتی انسان خطرناک و مضر است.. دستگاه های تشخیص گازهای مبرد معمولا قادر به اندازه گیری چند نوع گاز مبرد هستند مثل گازهای R-a, R-A, Freon R-C, R-A و R و غیره. که معمولا با مراجعه به دیتاشیت این محصولات می توانید متوجه شوید که دستگاه قادر به تشخیص کدام نوع گاز مبرد می باشد.

نشت گاز اعم از گاز متان شهری که عمدتا با نام گاز طبیعی خوانده میشود و گاز کولر و یخچال و سایر گازهای مورد است.فاده در صنعت  و&#; بنا بر تعريف صورت گرفته به خروج ناخواسته و غیر ارادی گاز  به دلایل گوناگون و به طور ناگهانی گفته می شود!!! همواره احتمال بروز  نشتی گاز در تاسيسات، خطوط لوله، شبكه های انتقال و توزیع گاز و در منازل وجود دارد این احتمال که وقوع آن چندان دور از انتظار هم نیست اگر در مكان های بسته و محصور اتفاق بیفتد  منجر به حوادث ناگوار و خسارات غيرقابل جبران خواهد شد.



( فروش ) های دیگر