مشاوره و اجرا نشت یاب و آنالایزر گاز در بازار لاله زار

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گروه بازرگانی NDTKALA  ( فروشگاه ان دی تی کالا ) در سال با هدف تامین تجهیزات NDT و مواد مصرفی تست های غیر مخرب ایران تاسیس گردید . ( فروشگاه ان دی تی کالا ) بر آن است. تا با مشاوره رایگان قبل از خرید ، بهترین تجهیزات تست غیر مخرب و با کیفیت ترین مواد مصرفی را با قیمت هایی مناسب تقدیم مشتریان خوب نماید. از دیرباز شعار ( فروشگاه ان دی تی کالا ) خرید مطمعن ، خدمات پس از فروش با قیمت هایی باورنکردنی بوده است.. مشتریان ما در ( فروشگاه ان دی تی کالا ) با راهکارهایی بسیار عالی خریدی مطمعن را تجربه خواهند کرد. کالاهایی از قبیل فیلم رادیوگرافی صنعتی ، انواع ضخامت سنج های فلز ، انواع ضخامت سنج های رنگ ، انواع دستگاه های التراسونیک ،انواع اسپری های تست جوش و &#; را در سایت ( فروشگاه ان دی تی کالا ) به صورت آنلاین خرید نمائید. لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

دستگاه سنجش گاز HS برای اندازه گیری مقدار گاز دی هیدروژن سولفات مورد است.فاده قرار می گیرد. مورد نظر را انجام دهید. در بحث انتقال و پالایش فرآورده های هیدروکربنی در تولیدات باید مقدار گاز HS سنجیده شود زیرا این گاز خطرناک و به شدت سمی است. و در صورتی که در محصولات هیدورکربنی از حد مجاز بیشتر باشد موجب عدم حفظ کیفیت محصول می شود و خطرات زیست محیطی، در خطر افتادن ایمنی و خوردگی زیر ساخت های نفتی می شود. نفت خام حاوی مقدار زیادی گاز HS است. که موجب کاهش کیفیت و ارزش آن می شود که به کمک

امروزه سيستم های نشت يابی بسيار متنوعی به بازار عرضه شده است. كه هر یک سعی در يافتن دقيق و سريع  پديده نشتی با است.فاده از تكنيك و سنسوری خاص  دارند. این سنسورها عمدتا شامل سنسورهای گاز قابل احتراق، آشکارسازهای فوتونیزاسیون، سنسورهای مادون قرمز، سنسورهای اولتراسونیک، سنسورهای گاز الکتروشیمیایی و سنسورهای نیمه هادی  و&#; هستند. مدل های جدیدتر سیستم  نشت یاب گاز با است.فاده از عملکرد ترموویژن و دوربین های ترموگرافی کار می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر