مشاوره و اجرا نشت یاب و آنالایزر گاز در تهران

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


گاز شهری (متان) با فرمول شیمیایی CH یا گاز طبیعی می باشد. از جمله گاز های قابل احتراق است. و تجمع این گاز علاوه بر خطر انفجار، خطر خفگی به دلیل کمبود اکسیژن را نیز دارد. دستگاه نشت یاب گاز شهری هر گونه نشتی را تشخیص داده و غلظت گاز را اندازه گیری می کند. اکثر مدل های این دستگاه قابل حمل است. و با دقت و سرعت بالایی نقطه در حال نشت را تشخیص می دهد. برای پیدا کردن نشت لوله های گاز مدارس، منازل یا ادارات و بسیاری از صنایع نظیر صنایع کاغذ، صنایع غذایی و نوشیدنی و پالایشگاه ها، معادن و نیروگاه ها است.فاده می شود.

از مشکلات عمده کولر گازی و یخچال نشت گاز یا همان مبرد است. که باعث ایجاد اختلال در سیستم خنک سازی می شود. وقتی کمپرسور کار نکند یکی از دلایل اساسی می تواند نشتی گاز باشد و نقاط نشت در عملکرد کلی دستگاه تاثیر گذار خواهند بود. نشت یاب گاز مبرد (فریون) نام دیگر آن است. که وجود این نوع گاز ها را در محیط شناسایی می کند. درمکان هایی که یخچال های صنعتی، خانگی، کولرهای گازی و سیستم تهویه مطبوع (HVAC) است.فاده می کنند این دستگاه کاربرد دارد.

شرکت اینستروسنتر با سابقه ساله در زمینه فروش تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی ابزار دقیق با ارائه طیف گسترده ای از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات صنعتی در گروههای مختلف و به موجب همکاری نزدیک با وارد کنندگان و توزیع کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش میکند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت های Instrucenter محسوب میشود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر