فروش نشت یاب و آنالایزر گاز در دماوند

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

برخی دیگر از گونه‌های گیاهای دماوند عبارت‌اند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخره‌ای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوته‌ای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقره‌ای.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.


گروه بازرگانی NDTKALA  ( فروشگاه ان دی تی کالا ) در سال با هدف تامین تجهیزات NDT و مواد مصرفی تست های غیر مخرب ایران تاسیس گردید . ( فروشگاه ان دی تی کالا ) بر آن است. تا با مشاوره رایگان قبل از خرید ، بهترین تجهیزات تست غیر مخرب و با کیفیت ترین مواد مصرفی را با قیمت هایی مناسب تقدیم مشتریان خوب نماید. از دیرباز شعار ( فروشگاه ان دی تی کالا ) خرید مطمعن ، خدمات پس از فروش با قیمت هایی باورنکردنی بوده است.. مشتریان ما در ( فروشگاه ان دی تی کالا ) با راهکارهایی بسیار عالی خریدی مطمعن را تجربه خواهند کرد. کالاهایی از قبیل فیلم رادیوگرافی صنعتی ، انواع ضخامت سنج های فلز ، انواع ضخامت سنج های رنگ ، انواع دستگاه های التراسونیک ،انواع اسپری های تست جوش و &#; را در سایت ( فروشگاه ان دی تی کالا ) به صورت آنلاین خرید نمائید. لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

دستگاه سنجش گاز HS برای اندازه گیری مقدار گاز دی هیدروژن سولفات مورد است.فاده قرار می گیرد. مورد نظر را انجام دهید. در بحث انتقال و پالایش فرآورده های هیدروکربنی در تولیدات باید مقدار گاز HS سنجیده شود زیرا این گاز خطرناک و به شدت سمی است. و در صورتی که در محصولات هیدورکربنی از حد مجاز بیشتر باشد موجب عدم حفظ کیفیت محصول می شود و خطرات زیست محیطی، در خطر افتادن ایمنی و خوردگی زیر ساخت های نفتی می شود. نفت خام حاوی مقدار زیادی گاز HS است. که موجب کاهش کیفیت و ارزش آن می شود که به کمک

این پرده های نازک با گازها واکنش نشان می دهد و هنگامی که سطوح سمی وجود دارد ، دستگاه را تحریک می کند. سنسورهای اکسید فلز به خوبی در محدوده رطوبت کم عمل می کنند و قادر به تشخیص طیف وسیعی از گازها از جمله مواد قابل احتراق هستند.



( فروش ) های دیگر