مشاوره و اجرا نشت یاب و آنالایزر گاز در دماوند

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.


شرکت اینستروسنتر با سابقه ساله در زمینه فروش تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی ابزار دقیق با ارائه طیف گسترده ای از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات صنعتی در گروههای مختلف و به موجب همکاری نزدیک با وارد کنندگان و توزیع کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش میکند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت های Instrucenter محسوب میشود .

تشخیص گاز های خطرناک و کشنده و محترقه امری بسیار مهم است.، احتمال قرار گرفتن در معرض گازهای سمی می تواند در عملیاتی مانند نقاشی، بخور، پر کردن سوخت، ساخت و ساز، حفاری خاک آلوده، عملیات دفن زباله، ورود به محوطه فضایی و غیره رخ دهد. امروزه می توان به وسیله نشت یاب های گاز از وجود گاز در محدوده ای خاص با خبر شد، عمدتا نشت یاب های گاز بوسیله سنسور های حساس و سریع نوع گاز و مقدار گاز محیط را تشخیص می دهند و به صورت آلارم یا سایر روش ها وجود این مولفه را به اپراتور اعلام می کنند.

از نشت یاب گاز ثابت می توان برای تشخیص یک یا چند نوع گاز است.فاده کرد. از این نوع نشت یاب در پلنت های صنعتی، اتاق های کنترل، کارگاه ها، سوله ها و مناطق مسکونی مثل اتاق خواب است.فاده می شود. صنایع تولید محصولاتی مانند رنگ، روغن و غیره باعث تولید گازهای سمی و قابل احتراق می شود که حتما نیاز است. از دستگاه های نشت یاب گاز در این مکان ها است.فاده گردد. به محض انتشار گاز در فضای مورد نظر یا کاهش سطح اکسیژن، دستگاه آلارم می زند و کاربر را مطلع می سازد. در بعضی از مدل ها در سطوح خطرناک، انتشار گاز با انتقال سیگنال به سیستم کنترل مرکزی قابلیت تریپ و فعال کردن موقعیت ضروری را نیز خواهد داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر