فروش نشت یاب و آنالایزر گاز در شمال تهران

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..


سنسورهای دقیق و حساس تعبیه شده در این دستگاه به سرعت نشتی ها، نقطه خروج گاز از منبع و میزان گاز پخش شده را بررسی و آشکار می سازند و با انتشار آلارم یا روش های هشدار دهنده دیگر به کاربر یا اپراتور وجود گاز را هشدار می دهند. سیستم های نشت یاب مختلفی در بازار هستند و همه سعی در یافتن دقیق و سریع این پدیده خطر آفرین هستند. انواع مختلف سنسور ها شامل سنسور های گاز قابل احتراق، آشکار سازی های فوتونیزاسیون، سنسور مادون قرمز، سنسور های التراسونیک، سنسور های نیمه هادی، سنسور های گاز الکتروشیمیایی و غیره هستند.

نشت گاز اعم از گاز متان شهری که عمدتا با نام گاز طبیعی خوانده میشود و گاز کولر و یخچال و سایر گازهای مورد است.فاده در صنعت  و&#; بنا بر تعريف صورت گرفته به خروج ناخواسته و غیر ارادی گاز  به دلایل گوناگون و به طور ناگهانی گفته می شود!!! همواره احتمال بروز  نشتی گاز در تاسيسات، خطوط لوله، شبكه های انتقال و توزیع گاز و در منازل وجود دارد این احتمال که وقوع آن چندان دور از انتظار هم نیست اگر در مكان های بسته و محصور اتفاق بیفتد  منجر به حوادث ناگوار و خسارات غيرقابل جبران خواهد شد.

این ابزار دقیق دارای سنسور انعطاف پذیری است. که می توانید آن را در مکان های غیر قابل دسترس نیز است.فاده نمایید. معمولا در حین فرآیند پیدا کردن نقطه نشت، وقتی به نقطه مورد نظر نزدیک می شوید با انتشار آلارم افزایشی کاربر را از محل نشت آگاه می سازد. برخی از مدل ها قابلیت نصب ثابت در محیط را دارد و در محیط هایی که پایش پیوسته نشتی گاز مورد نیاز است. به کار می رود. عواملی نظیر واشر های قدیمی، پوسیدگی و ترک لوله ها سبب این نشتی ها می شود.



( فروش ) های دیگر