مشاوره و اجرا نشت یاب و آنالایزر گاز در شهر جدید اندیشه

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


گاز شهری (متان) با فرمول شیمیایی CH یا گاز طبیعی می باشد. از جمله گاز های قابل احتراق است. و تجمع این گاز علاوه بر خطر انفجار، خطر خفگی به دلیل کمبود اکسیژن را نیز دارد. دستگاه نشت یاب گاز شهری هر گونه نشتی را تشخیص داده و غلظت گاز را اندازه گیری می کند. اکثر مدل های این دستگاه قابل حمل است. و با دقت و سرعت بالایی نقطه در حال نشت را تشخیص می دهد. برای پیدا کردن نشت لوله های گاز مدارس، منازل یا ادارات و بسیاری از صنایع نظیر صنایع کاغذ، صنایع غذایی و نوشیدنی و پالایشگاه ها، معادن و نیروگاه ها است.فاده می شود.

دی اکسید کربن گازی بی رنگ و بی بو با فرمول شیمیایی CO می باشد. صنایع غذایی، شیمیایی و صنعت نفت مورد است.فاده قرار می گیرد. با توجه به کاربردهای بسیار زیاد این گاز، احتمال نشتی این گاز یا وجود بیش از حد گاز می تواند مشکل ساز باشد. این گاز نسبت به گازهای دیگر خطر کمتری برای محیط زیست دارد اما مقدار مشخصی از آن می تواند خطرناک باشد. نشانه مسمومیت گاز مونوکسید کربن سردرد می باشد. در تجهیزاتی نظیر کپسول های آتش نشانی، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع شیمیایی برای تولید متانول، صنعت کشاورزی برای فوتوسنتز گیاهان، گلخانه های بزرگ برای ایجاد محصول بهتر از تزریق گاز CO در محیط کشت مورد است.فاده قرار می گیرد.

نشت یاب گاز بر اساس مکانیزم عملکرد سنسور آنها به انواع نیمه هادی، اکسیداسیون، دارای اثر مجاورتی، یونش نوری، مادون قرمزنقطه ایی، مادون قرمز تصویری، اولتراسونیک، هولوگرافیک و غیره تقسیم بندی می شوند. این نشت یاب ها بر اساس نوع نصب به دو دسته ذیل قابل تقسیم بندی هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر