فروش نشت یاب و آنالایزر گاز در شهر ری

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از


این دستگاه دارای سنسور بسیار دقیق و حساس بوده که وظیفه اندازه گیری شاخص مورد نظر را دارد و نمایشگر دیجیتال با کیفیت آن نتایج را به کاربران به راحتی نشان می دهد. دستگاه دارای درگاه USB، حمل آسان، وزن سبک، نمایشگر باتری و طول عمر بسیار بالا می باشد. با خرید یک دستگاه با کیفیت و اصل از فروشگاه ان دی تی کالا NDTKALA می توانید مدت زمان زیادی از دستگاه است.فاده و از خدمات پس از فروش دستگاه که مجموعه ی ما برای مشتریان در نظر دارد بهره مند شوید. لازم به ذکر است. فروشگاه ما این تجهیز را در تمامی برند های تستو Testo آلمان، سی ای ام CEM هنگ کنگ،BW ،بنتک Benetech چین، دویی Duoyi را ساپورت کرده و به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

از نشت یاب گاز پرتابل برای تشخیص وجود گاز در فضایی که اشخاص در آن قرار گرفته اند است.فاده می شود و بعضی از آنها قابلیت نصب بر روی لباس یا کمربند افراد را نیز دارد تا به موقع شخص را از وجود گاز مطلع کنند. آنالایزر گاز قابل حمل معمولا با باتری کار می کند و زمانی که وجود گازها به سطح خطرناکی می رسد از طریق سیگنال های صوتی و قابل رویت، مثل آلارم ها و نورهای چشمک زن، کاربر را مطلع می سازند.

از نشت یاب گاز ثابت می توان برای تشخیص یک یا چند نوع گاز است.فاده کرد. از این نوع نشت یاب در پلنت های صنعتی، اتاق های کنترل، کارگاه ها، سوله ها و مناطق مسکونی مثل اتاق خواب است.فاده می شود. صنایع تولید محصولاتی مانند رنگ، روغن و غیره باعث تولید گازهای سمی و قابل احتراق می شود که حتما نیاز است. از دستگاه های نشت یاب گاز در این مکان ها است.فاده گردد. به محض انتشار گاز در فضای مورد نظر یا کاهش سطح اکسیژن، دستگاه آلارم می زند و کاربر را مطلع می سازد. در بعضی از مدل ها در سطوح خطرناک، انتشار گاز با انتقال سیگنال به سیستم کنترل مرکزی قابلیت تریپ و فعال کردن موقعیت ضروری را نیز خواهد داشت.



( فروش ) های دیگر