فروش نشت یاب و آنالایزر گاز در شهرک صنعتی شمس آباد

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…


نشتی گاز در سیستم تهویه مطبوع عموما به دلیل نصب اشتباه اتفاق می افتد. گاز فریون و گازهای مبرد از نوع گازهای بودار است. و بویی شبیه به اتر، کلروفورم و یا شیرینی دارد. نشت گازهای مبرد هم برای محیط زیست و هم برای سلامتی انسان خطرناک و مضر است.. دستگاه های تشخیص گازهای مبرد معمولا قادر به اندازه گیری چند نوع گاز مبرد هستند مثل گازهای R-a, R-A, Freon R-C, R-A و R و غیره. که معمولا با مراجعه به دیتاشیت این محصولات می توانید متوجه شوید که دستگاه قادر به تشخیص کدام نوع گاز مبرد می باشد.

 نوع عملکرد سنسورهای به کار رفته در دستگاه های نشت یاب گاز در تشخیص گازهای مختلف متفاوت است.، سنسور های به کاررفته در نشت یاب از روش های مختلف الکترو شیمیایی، مادون قرمز، یونیزاسیون حرارتی، یونیزاسیون نوری و غیره است.فاده می کنند هر یک از این روش ها وسنسور مربوطه نسبت به دیگری دارای نقاط ضعف و قوت می باشند. برای عنوان مثال در متد سنسورمادون قرمز از این خاصیت که اکثر گاز ها پرتوی مادون قرمز را در طول موج یا باند خاص جذب می کنند  است.فاده شده است.. این خاصیت از خواص ساختار شیمیایی مولکول ها در گازهاست که تمامی گاز های هیدروکربنی پرتو های مادون قرمز را جذب میکنند و با اندازه گیری درصد جذب گازهادر برابر پرتوهای مادون قرمز می توان به نوع گاز دست یافت.

شرکت اینستروسنتر با سابقه ساله در زمینه فروش تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی ابزار دقیق با ارائه طیف گسترده ای از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات صنعتی در گروههای مختلف و به موجب همکاری نزدیک با وارد کنندگان و توزیع کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش میکند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت های Instrucenter محسوب میشود .



( فروش ) های دیگر