مشاوره و اجرا نشت یاب و آنالایزر گاز در شهرک صنعتی چهاردانگه

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


نشتی گاز در سیستم تهویه مطبوع عموما به دلیل نصب اشتباه اتفاق می افتد. گاز فریون و گازهای مبرد از نوع گازهای بودار است. و بویی شبیه به اتر، کلروفورم و یا شیرینی دارد. نشت گازهای مبرد هم برای محیط زیست و هم برای سلامتی انسان خطرناک و مضر است.. دستگاه های تشخیص گازهای مبرد معمولا قادر به اندازه گیری چند نوع گاز مبرد هستند مثل گازهای R-a, R-A, Freon R-C, R-A و R و غیره. که معمولا با مراجعه به دیتاشیت این محصولات می توانید متوجه شوید که دستگاه قادر به تشخیص کدام نوع گاز مبرد می باشد.

دی اکسید کربن گازی بی رنگ و بی بو با فرمول شیمیایی CO می باشد. صنایع غذایی، شیمیایی و صنعت نفت مورد است.فاده قرار می گیرد. با توجه به کاربردهای بسیار زیاد این گاز، احتمال نشتی این گاز یا وجود بیش از حد گاز می تواند مشکل ساز باشد. این گاز نسبت به گازهای دیگر خطر کمتری برای محیط زیست دارد اما مقدار مشخصی از آن می تواند خطرناک باشد. نشانه مسمومیت گاز مونوکسید کربن سردرد می باشد. در تجهیزاتی نظیر کپسول های آتش نشانی، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع شیمیایی برای تولید متانول، صنعت کشاورزی برای فوتوسنتز گیاهان، گلخانه های بزرگ برای ایجاد محصول بهتر از تزریق گاز CO در محیط کشت مورد است.فاده قرار می گیرد.

تشخیص گاز های خطرناک و کشنده و محترقه امری بسیار مهم است.، احتمال قرار گرفتن در معرض گازهای سمی می تواند در عملیاتی مانند نقاشی، بخور، پر کردن سوخت، ساخت و ساز، حفاری خاک آلوده، عملیات دفن زباله، ورود به محوطه فضایی و غیره رخ دهد. امروزه می توان به وسیله نشت یاب های گاز از وجود گاز در محدوده ای خاص با خبر شد، عمدتا نشت یاب های گاز بوسیله سنسور های حساس و سریع نوع گاز و مقدار گاز محیط را تشخیص می دهند و به صورت آلارم یا سایر روش ها وجود این مولفه را به اپراتور اعلام می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر