مشاوره و اجرا نشت یاب و آنالایزر گاز در فیروزکوه

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..


دستگاه سنجش گاز HS برای اندازه گیری مقدار گاز دی هیدروژن سولفات مورد است.فاده قرار می گیرد. مورد نظر را انجام دهید. در بحث انتقال و پالایش فرآورده های هیدروکربنی در تولیدات باید مقدار گاز HS سنجیده شود زیرا این گاز خطرناک و به شدت سمی است. و در صورتی که در محصولات هیدورکربنی از حد مجاز بیشتر باشد موجب عدم حفظ کیفیت محصول می شود و خطرات زیست محیطی، در خطر افتادن ایمنی و خوردگی زیر ساخت های نفتی می شود. نفت خام حاوی مقدار زیادی گاز HS است. که موجب کاهش کیفیت و ارزش آن می شود که به کمک

از نشت یاب گاز ثابت می توان برای تشخیص یک یا چند نوع گاز است.فاده کرد. از این نوع نشت یاب در پلنت های صنعتی، اتاق های کنترل، کارگاه ها، سوله ها و مناطق مسکونی مثل اتاق خواب است.فاده می شود. صنایع تولید محصولاتی مانند رنگ، روغن و غیره باعث تولید گازهای سمی و قابل احتراق می شود که حتما نیاز است. از دستگاه های نشت یاب گاز در این مکان ها است.فاده گردد. به محض انتشار گاز در فضای مورد نظر یا کاهش سطح اکسیژن، دستگاه آلارم می زند و کاربر را مطلع می سازد. در بعضی از مدل ها در سطوح خطرناک، انتشار گاز با انتقال سیگنال به سیستم کنترل مرکزی قابلیت تریپ و فعال کردن موقعیت ضروری را نیز خواهد داشت.

 نوع عملکرد سنسورهای به کار رفته در دستگاه های نشت یاب گاز در تشخیص گازهای مختلف متفاوت است.، سنسور های به کاررفته در نشت یاب از روش های مختلف الکترو شیمیایی، مادون قرمز، یونیزاسیون حرارتی، یونیزاسیون نوری و غیره است.فاده می کنند هر یک از این روش ها وسنسور مربوطه نسبت به دیگری دارای نقاط ضعف و قوت می باشند. برای عنوان مثال در متد سنسورمادون قرمز از این خاصیت که اکثر گاز ها پرتوی مادون قرمز را در طول موج یا باند خاص جذب می کنند  است.فاده شده است.. این خاصیت از خواص ساختار شیمیایی مولکول ها در گازهاست که تمامی گاز های هیدروکربنی پرتو های مادون قرمز را جذب میکنند و با اندازه گیری درصد جذب گازهادر برابر پرتوهای مادون قرمز می توان به نوع گاز دست یافت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر