فروش نشت یاب و آنالایزر گاز در لواسان

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.


 نوع عملکرد سنسورهای به کار رفته در دستگاه های نشت یاب گاز در تشخیص گازهای مختلف متفاوت است.، سنسور های به کاررفته در نشت یاب از روش های مختلف الکترو شیمیایی، مادون قرمز، یونیزاسیون حرارتی، یونیزاسیون نوری و غیره است.فاده می کنند هر یک از این روش ها وسنسور مربوطه نسبت به دیگری دارای نقاط ضعف و قوت می باشند. برای عنوان مثال در متد سنسورمادون قرمز از این خاصیت که اکثر گاز ها پرتوی مادون قرمز را در طول موج یا باند خاص جذب می کنند  است.فاده شده است.. این خاصیت از خواص ساختار شیمیایی مولکول ها در گازهاست که تمامی گاز های هیدروکربنی پرتو های مادون قرمز را جذب میکنند و با اندازه گیری درصد جذب گازهادر برابر پرتوهای مادون قرمز می توان به نوع گاز دست یافت.

نشتی گاز در سیستم تهویه مطبوع عموما به دلیل نصب اشتباه اتفاق می افتد. گاز فریون و گازهای مبرد از نوع گازهای بودار است. و بویی شبیه به اتر، کلروفورم و یا شیرینی دارد. نشت گازهای مبرد هم برای محیط زیست و هم برای سلامتی انسان خطرناک و مضر است.. دستگاه های تشخیص گازهای مبرد معمولا قادر به اندازه گیری چند نوع گاز مبرد هستند مثل گازهای R-a, R-A, Freon R-C, R-A و R و غیره. که معمولا با مراجعه به دیتاشیت این محصولات می توانید متوجه شوید که دستگاه قادر به تشخیص کدام نوع گاز مبرد می باشد.

گاز شهری (متان) با فرمول شیمیایی CH یا گاز طبیعی می باشد. از جمله گاز های قابل احتراق است. و تجمع این گاز علاوه بر خطر انفجار، خطر خفگی به دلیل کمبود اکسیژن را نیز دارد. دستگاه نشت یاب گاز شهری هر گونه نشتی را تشخیص داده و غلظت گاز را اندازه گیری می کند. اکثر مدل های این دستگاه قابل حمل است. و با دقت و سرعت بالایی نقطه در حال نشت را تشخیص می دهد. برای پیدا کردن نشت لوله های گاز مدارس، منازل یا ادارات و بسیاری از صنایع نظیر صنایع کاغذ، صنایع غذایی و نوشیدنی و پالایشگاه ها، معادن و نیروگاه ها است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر