مشاوره و اجرا نشت یاب و آنالایزر گاز در لواسان

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه حفاظت‌شده ورجین در سال به‌عنوان منطقه حفاظت‌شده معین شد و راه ارتباطی اصلی آن از گردنه قوچک در شرق تهران (تهرانپارس) است.. این منطقه از نظر تنوع زیستی اهمیت زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به حیواناتی همچون قوچ و میش البرز مرکزی، پلنگ، گرگ، خرس قهوه‌ای، کل و بز، گراز و... اشاره کرد. پوشش گیاهی منطقه ورجین نیز گیاهان دارویی متعددی نظیر بومادران، ازمک، زالزالک زرد، بارهنگ سرنیزه‌ای، ریواس، بنفشه معطر، کاکوتی کوهی و غیره را در بر می‌گیرد.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

اگر جمعيت كشور ثابت بمونه يعني هر خانواده اي تا سقف سه فرزند، بيشتر زادآوري نكنه مطمئنا ديگه شاهد برج سازي و ساخت و سازهاي عمودي در هيچ كجاي كشور نخواهيم شد و به زودي گروني و فقر از مملكت عزيزمون براي هميشه ريشه كن شده و به تدريج همه جاي كشور لواساني ميشه ولي اگه مردم فريب تبليغات مسئولين را بخورند و هر خانواده بالاي سه فرزند زادآوري كند بزودي بايد شاهد اين باشيم كه همين لواسان زيبا و رويايي نيز به سرنوشت شوم تهران دچار خواهد شد درست همين بلايي كه است.ان مازندران و ساير شهرهاي شمالي را در معرض اين سونامي ازدياد جمعيت و ساخت و سازهاي عمودي قرار داده به اضافه تورم روزافزون در تمام كشور..قانون فيزيك است.ثنا نداره ،خروجي زادآوري بالاي سه فرزند يعني گراني و برج سازي و آلودگي محيط زيست


دستگاه کیفیت سنج هوا و گاز فرمالدهید برای اندازه گیری میزان غلظت . pm و آنالایزر گاز فرمالدهید کاربرد دارد. به کمک این تستر کاربر از طریق نشانگر های تعیین وضعیت از میزان سلامت هوای محیط ملع می شود. برخی مدل ها قابلیت اندازه گیری دما و رطوبت را دارند. این کار توسط یک سنسور الکتروشیمیایی امکانپذیر است.. مقادیر اندازه گیری شده به صورت real time (در لحظه) اندازه گیری شده و بر روی نمایشگر قابل مشاهده است..

گروه بازرگانی NDTKALA  ( فروشگاه ان دی تی کالا ) در سال با هدف تامین تجهیزات NDT و مواد مصرفی تست های غیر مخرب ایران تاسیس گردید . ( فروشگاه ان دی تی کالا ) بر آن است. تا با مشاوره رایگان قبل از خرید ، بهترین تجهیزات تست غیر مخرب و با کیفیت ترین مواد مصرفی را با قیمت هایی مناسب تقدیم مشتریان خوب نماید. از دیرباز شعار ( فروشگاه ان دی تی کالا ) خرید مطمعن ، خدمات پس از فروش با قیمت هایی باورنکردنی بوده است.. مشتریان ما در ( فروشگاه ان دی تی کالا ) با راهکارهایی بسیار عالی خریدی مطمعن را تجربه خواهند کرد. کالاهایی از قبیل فیلم رادیوگرافی صنعتی ، انواع ضخامت سنج های فلز ، انواع ضخامت سنج های رنگ ، انواع دستگاه های التراسونیک ،انواع اسپری های تست جوش و &#; را در سایت ( فروشگاه ان دی تی کالا ) به صورت آنلاین خرید نمائید. لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

از نشت یاب گاز پرتابل برای تشخیص وجود گاز در فضایی که اشخاص در آن قرار گرفته اند است.فاده می شود و بعضی از آنها قابلیت نصب بر روی لباس یا کمربند افراد را نیز دارد تا به موقع شخص را از وجود گاز مطلع کنند. آنالایزر گاز قابل حمل معمولا با باتری کار می کند و زمانی که وجود گازها به سطح خطرناکی می رسد از طریق سیگنال های صوتی و قابل رویت، مثل آلارم ها و نورهای چشمک زن، کاربر را مطلع می سازند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر