فروش نشت یاب و آنالایزر گاز در چهاردانگه

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


فروشگاه اینترنتی سیان شاپ با هدف ارائه خدمات در زمینه فروش و بازرگانی تجهیزات تست و کالیبراسیون و همچنین ابزار دقیق فعالیت خود را از سال ۸۵ آغاز نموده و با همکاری متخصصان و پژوهشگران کارآزموده سعی در خدمت رسانی به جامعه علمی و صنعتی کشور نموده است..

نشت یاب گاز بر اساس مکانیزم عملکرد سنسور آنها به انواع نیمه هادی، اکسیداسیون، دارای اثر مجاورتی، یونش نوری، مادون قرمزنقطه ایی، مادون قرمز تصویری، اولتراسونیک، هولوگرافیک و غیره تقسیم بندی می شوند. این نشت یاب ها بر اساس نوع نصب به دو دسته ذیل قابل تقسیم بندی هستند.

دستگاه سنجش گاز HS برای اندازه گیری مقدار گاز دی هیدروژن سولفات مورد است.فاده قرار می گیرد. مورد نظر را انجام دهید. در بحث انتقال و پالایش فرآورده های هیدروکربنی در تولیدات باید مقدار گاز HS سنجیده شود زیرا این گاز خطرناک و به شدت سمی است. و در صورتی که در محصولات هیدورکربنی از حد مجاز بیشتر باشد موجب عدم حفظ کیفیت محصول می شود و خطرات زیست محیطی، در خطر افتادن ایمنی و خوردگی زیر ساخت های نفتی می شود. نفت خام حاوی مقدار زیادی گاز HS است. که موجب کاهش کیفیت و ارزش آن می شود که به کمک



( فروش ) های دیگر