مشاوره و اجرا نورپردازی اماکن تجاری در بازار لاله زار

Commercial lighting-1
Commercial lighting-2




نور فروشگاه، مهم‌ترین جنبه بصری فروشگاه است.. نور با کیفیت عامل جذب مشتریان به فضای فروشگاه و از سویی دیگر نور بی کیفیت، باعث ترک کردن فروشگاه در مدت زمان کوتاه می‌شود. همچنین دقت داشته باشید برای راه‌اندازی یک فروشگاه هزینه‌هایی بسیاری می‌شود و برای دیده شدن این هزینه‌ها و زیبایی بصری فروشگاه خود نیاز به درست نمایاندن آن‌ها دارید که نور و نورپردازی صحیح و مناسب، مهم‌ترین نقش را در اینجا ایفا می‌کند. در این ویدیو نمونه نورپردازی‌های با کیفیت فروشگاهی با چراغ‌های اکووات را مشاهده می‌کنید.

 نوع و رنگ متریال به کار رفته در دیواره ها و سقف ارتباط نامستقیمی با روشنایی کارگاه دارد! هر چراغ سوله ای نور خود را به جهت های مختلفی می تاباند و باید از بازتاب این نور ها است.فاده شود. در روشنایی کارگاه باید در نظر داشته باشیم که جنس دیواره ها و سقف و رنگ آن ها می تواند نورهای اتلافی را بازتاب دهد و محیط کار را روشن تر کند. تجربه های میدانی نشان داده اند که اگر رنگ روشن و بازتاب دهنده ای برای متریال دیوار و سقف است.فاده شود چیزی در حدود درصد از نورهای تابیده شده به سطح آن ها بازتاب می شوند. این در حالیست که اگر رنگ های تیره است.فاده شده باشد، این مقدار به درصد خواهد رسید.

مراکز تجاری یا مال ها این روزها به فضاهایی متفاوت و مدرن تبدیل شده و دیگر رنگ و بوی قدیم را ندارد. در گذشته اکثر مغازه ها در کنار هم قرار داشتند و فروشنده ها به ویترین و طراحی مغازه یا نورپردازی مجتمع تجاری اهمیتی نمی دادند. اما با پیشرفت تکنولوژی و تولید چراغ های تخصصی ، نورپردازی پاساژ ها حال و هوای دیگر گرفته و اکنون زیبایی منحصر به فردی دارند. همین موضوع باعث شده مشتری بیشتری جذب کنند و با است.فاده از تکنیک های روانشناسی نورپردازی ، سود بیشتری را از آن خود کنند. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با نورپردازی مراکز تجاری و نورپردازی پاساژ ها بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم. از اینکه با گروه نورپردازی نورنگار همراه هستید متشکریم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر