وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.
حال که از شهرتان بیرون زدهاید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فستفود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفرهخانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه میکنند. حتی میتوانید غذایی مانند اشکنه را نیز در اینجا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فستفودها بسیار سالم هستند.
طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی میکنند. در بین جمعیت بومهن، علاوهبر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگهای مختلف نیز مواجه شوید.
نور فروشگاه، مهمترین جنبه بصری فروشگاه است.. نور با کیفیت عامل جذب مشتریان به فضای فروشگاه و از سویی دیگر نور بی کیفیت، باعث ترک کردن فروشگاه در مدت زمان کوتاه میشود. همچنین دقت داشته باشید برای راهاندازی یک فروشگاه هزینههایی بسیاری میشود و برای دیده شدن این هزینهها و زیبایی بصری فروشگاه خود نیاز به درست نمایاندن آنها دارید که نور و نورپردازی صحیح و مناسب، مهمترین نقش را در اینجا ایفا میکند. در این ویدیو نمونه نورپردازیهای با کیفیت فروشگاهی با چراغهای اکووات را مشاهده میکنید.
همانطور که میدانید، چراغهای فروشگاهی، از جمله چراغ سقفی، چراغ ویترینی، چراغ دیواری و چراغ دکوراتیو، تنوع بسیار زیادی دارند و با کاربردهای مختلف مورد است.فاده قرار میگیرند. انواع چراغهای فروشگاهی عبارتند از: چراغ ریلی، چراغ توکار سقفی از وات گرفته تا وات و وات، چراغ توکار تک خانه، دو خانه و سه خانه، چراغ خطی، پنل ال ای دی و در برخی موارد، پروژکتور ال ای دی. در این قسمت به این چراغها و نحوه خرید چراغ فروشگاهی اشاره خواهیم کرد.
شما نمیتوانید تنها با بهبود نورپردازی فضای داخلی فروشگاه انتظار داشته باشید که فروشتان تغییر چندانی داشته باشد. است.فاده از روشنایی و نورپردازی متمرکز بر کالاهای مهمتری که تمرکز فروشتان بر روی آنها است. باعث میشود تا حواس مشتریان به آنها جلب شود. نکته مهم در این میان ایجاد کنتراست و تضاد نوری با محیط است.. نورپردازی تاکیدی باعث تمایز بصری یک کالا نسبت به دیگر کالاهای موجود در فروشگاه شما میشود. نور بیشتر بر روی یک کالا به معنای درخشش آن در چشم مشتری است..
راهروها و فضای داخلی مجتمع تجاری نیاز به روشنایی است.اندارد دارند. فراموش نکنیم که بیشتر تجربه مشتریان، در فضای داخلی پاساژ و راهروهای ارتباطی شکل می گیرد. آن ها اگر حس خوبی به فضای پاساژ و نورپردازی مرکز تجاری داشته باشند، احتمالا تبدیل به مشتریانی وفادار خواهند شد و در آینده باز هم به مجموعه ما سر می زنند. امروزه در نورپردازی مرکز تجاری، توجه ویژه ای به روشنایی فضای داخلی، راهروها، راه پله و … می شود و محصولات LED موجب کاهش شدید هزینه های برق مصرفی هستند.
نور فروشگاه، مهمترین جنبه بصری فروشگاه است.. نور با کیفیت عامل جذب مشتریان به فضای فروشگاه و از سویی دیگر نور بی کیفیت، باعث ترک کردن فروشگاه در مدت زمان کوتاه میشود. همچنین دقت داشته باشید برای راهاندازی یک فروشگاه هزینههایی بسیاری میشود و برای دیده شدن این هزینهها و زیبایی بصری فروشگاه خود نیاز به درست نمایاندن آنها دارید که نور و نورپردازی صحیح و مناسب، مهمترین نقش را در اینجا ایفا میکند. در این ویدیو نمونه نورپردازیهای با کیفیت فروشگاهی با چراغهای اکووات را مشاهده میکنید.