همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.
در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستانهای غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود میشود.
با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.
عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنوارههای تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟
نورپردازی ویترین فروشگاه و مغازه ها نیز مانند دیگر مکان ها به خلاقیت و طراحی کاربردی نیاز دارد. سیستم هایی مانند لامپ های ال ای دی و تکنولوژی های باکیفیتی در بازار موجود است. که به وسیله آنها می توانید تغییرات زیادی را در ویترین مغازه خود ایجاد کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. این یک اصل مهم در نورپردازی پاساژ است..
اینکه رهگذران را چطور تحت تاثیر ظاهر و نورپردازی تجاری خود قرار دهید ارتباط مستقیمی با میزان مشتریانی که وارد مجموعه شما میشوند، دارد. نورپردازی حساب شده، تاثیرگذار و زیبا میتواند کنجکاوی مردم را نسبت به آن چه که داخل مرکز تجاری میگذرد جلب کند و آنها را تشویق کند تا از نزدیک نگاهی به فروشگاهها و غرفههای پاساژ بزنند. فرقی نمیکند که مبلمان بفروشید یا تلفن همراه، خوراکی بفروشید یا لباس، نورپردازی مناسب باعث جلب نظر مخاطبین و برانگیختن کنجکاوی آنها میشود. محصولات پیشنهادی زیر میتواند بهترین گزینه برای روشنایی زیبا و جذبکننده محدوده بیرونی یک مرکز تجاری باشد و از نظر امنیت مجتمع در شب نیز مثمر ثمر واقع شود.
نورپردازی پاساژ ها همیشه یکی از عوامل مهم جذب مشتری بوده است.. روانشناسی فروش به ما یادآوری می کند که باید در نورپردازی مجتمع تجاری و نورپردازی فروشگاه ها خلاقیت کافی وجود داشته باشد تا مشتری، متفاوت بودن و خاص بودن مجموعه را درک کند.
قبل از هر چیزی لازم است. بدانیم که نورپردازی پاساژ و نورپردازی مال اگر به صورت حرفه ای انجام شود علاوه بر بازگشت سرمایه اولیه، یک فرایند همیشگی تبلیغاتی خواهد بود. علاوه بر اینکه نورپردازی فروشگاه موجب دلنشین و زیباتر شدن مکان می شود، روی جذب مشتری و ذهن مشتری هم تاثیرات بسزایی می گذارد. زمانی که روی نورپردازی مرکز خرید کار میکنیم و منبع نورهای حساب شده نصب می کنیم، در ذهن مخاطب اثرات مثبتی میگذاریم و به فروشگاه یا پاساژ هویت می بخشیم. در ادامه این مقاله می خواهیم با دسته بندی های مختلف نورپردازی مراکز تجاری آشنا کنیم.