شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..
شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است.. به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..
اگر بتوانید اول برای این گونه مکان ها برنامه ریزی کنید و نورپردازی ویژه طراحی کنید، قطعا در رضایت مشتری تاثیر خواهد داشت. هرچه بیشتر برای این قسمت ها وقت بگذارید و تزئینات منحصر به فردی ایجاد کنید، مشتریان شما را در ذهن خود ثبت کرده و همیشه بازدید از مکان شما را در اولویت قرار می دهند. محوطه ها همیشه موضوع مهمی در نورپردازی مراکز تجاری بوده اند.
قبل از هر چیزی لازم است. بدانیم که نورپردازی پاساژ و نورپردازی مال اگر به صورت حرفه ای انجام شود علاوه بر بازگشت سرمایه اولیه، یک فرایند همیشگی تبلیغاتی خواهد بود. علاوه بر اینکه نورپردازی فروشگاه موجب دلنشین و زیباتر شدن مکان می شود، روی جذب مشتری و ذهن مشتری هم تاثیرات بسزایی می گذارد. زمانی که روی نورپردازی مرکز خرید کار میکنیم و منبع نورهای حساب شده نصب می کنیم، در ذهن مخاطب اثرات مثبتی میگذاریم و به فروشگاه یا پاساژ هویت می بخشیم. در ادامه این مقاله می خواهیم با دسته بندی های مختلف نورپردازی مراکز تجاری آشنا کنیم.
شما نمیتوانید تنها با بهبود نورپردازی فضای داخلی فروشگاه انتظار داشته باشید که فروشتان تغییر چندانی داشته باشد. است.فاده از روشنایی و نورپردازی متمرکز بر کالاهای مهمتری که تمرکز فروشتان بر روی آنها است. باعث میشود تا حواس مشتریان به آنها جلب شود. نکته مهم در این میان ایجاد کنتراست و تضاد نوری با محیط است.. نورپردازی تاکیدی باعث تمایز بصری یک کالا نسبت به دیگر کالاهای موجود در فروشگاه شما میشود. نور بیشتر بر روی یک کالا به معنای درخشش آن در چشم مشتری است..
چراغهای LED امروزه با قیمتی بسیار پایینتر از قبل در دسترس شما هستند. این چراغها میتوانند تمامی رنگهای طیف مرئی را تولید کنند و با این کار موجب زیبایی بصری فروشگاه شما شوند. در کنار این موضوع، چراغهای LED قابل برنامهریزی و کنترل هستند شما میتوانید آن طوری که دوست دارید این چراغها را برنامه ریزی کنید؛ به طور خودکار نورشان کم و زیاد شود، همراه با موسیقی رقص نور داشته باشند یا که تغییر رنگ دهند. از تکنولوژی الایدی برای ایجاد تجربه خرید متفاوت است.فاده کنید.
برای طراحی و روشنایی تجاری نمی توان یک نسخه پیچید. زیرا همین مرکز تجاری دارای اصناف و مشاغل مختلف است. که هر کدام روشنایی و نورپردازی خاص خود را می طلبد. اما مهم است. که هرکدام از آنها به هماهنگ بودن کل مجموعه کمک کنند. فرض کنید در یک مرکز خرید بزرگ هستید. واحد های آن مختص به صنفی مانند سینما، تئاتر، زمین بازی کودکان، شهر کتاب، باشگاه ورزشی، هایپر مارکت و است.. تمام این مشاغل بسته به متراژ و فضایی که در بر گرفته به روشنایی نیاز دارد. در نتیجه باید دقت کنید اهداف نورپردازی مراکز تجاری خود را صحیح پایه گذاری کنید.