شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد
شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنوارههای تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟
یک مرکز تجاری یا پاساژ مجموعهای یک دست از ساختمانها و مغازههایی است. که در کنار هم برای انجام امور تجاری ساخته شدهاند. معمولا در مجتمعهای تجاری انواع مختلف مشاغل و اصناف را مشاهده میکنیم. هایپرمارکتهای بزرگ چند طبقه در کنار نمایندگی برندهای مشهور، سینما، رستوران، بانک، باشگاه ورزشی، کتاب فروشی و تعداد زیادی فروشگاههای کوچک که به وسیله راهروها و فضاهای مختلف به یکدیگر متصل شدهاند و یک مجموعه تجاری که اغلب اهداف تفریحی و سرگرمی دارد را نیز تشکیل دادهاند. در ادامه نکات مربوط به نورپردازی تجاری هر کدام از فضاهای ذکر شده را با هم مرور میکنیم.
راهروها، راهپلهها، آسانسورها و فضاهای مشاع مثل اطراف آبنماها و محلهای است.راحت از مهمترین موضوعاتی هستند که در هنگام طراحی روشنایی بایستی به آنها توجه کرد. این فضاها به عنوان مسیرهای اتصال مشتریان به فروشگاهها بایستی بالاترین کیفیت ممکن برای روشنایی را به مشتریان ارائه دهند، چرا که اگر غیر از این باشد موجب خستگی و آزردگی آنها میشود. ممکن است. مشتریان مدت زمان زیادی را در مرکز تجاری سپری کنند و برای صرف غذا به کافه یا رستوران مجتمع سری بزنند. فراهم کردن فضایی آرام برای خانوادهها به منظور صرف غذا و است.راحت میتواند چنان تاثیر مثبتی در ذهن آنها بگذارد که درآینده نه برای خرید، بلکه برای صرف غذا به مرکز تجاری شما مجدد سر بزنند. موضوع دیگر است.فاده از نور طبیعی خورشید در فضاهای تفریحی و است.راحت مجتمع است.. پیشنهاد ما به شما است.فاده از نورهای گرم و آرامش بخش با کمترین میزان خیرگی و تابش غیر مستقیم است. تا فضای مطلوب و دقایقی آرام را به مشتریان هدیه بدهید. به کارگیری اصول نورپردازی انسان محور و است.فاده از سنسورها میتواند کیفیت روشنایی محیط را بهبود بخشد.
مانیش داتا (Munish Datta)، مدیر اجرایی مجموعه فروشگاههای M&S که به تازگی سیستم روشنایی تمامی فروشگاهها را به چراغهای الایدی تغییر داده معتقد است.، سودآوری این چراغ در بحث افزایش فروش بسیار بیشتر از صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه تعمیراتی است. که پیش از این به عنوان منافع مالی چراغهای الایدی مطرح میشدند، اما کماکان لازم است. تحقیقاتی در رابطه با تاثیر نورپردازی بر میزان فروش به خصوص پیرامون محصولات روشنایی با
امکان برنامهریزی و انتخاب رنگ چراغهای الایدی این امکان را برای شما فراهم میکند تا با تغییر حال و هوای نورپردازی خود، بر مشتریان و رهگذران تاثیر گذار باشید. درک تاثیر رنگها بر مشتریان و انتخاب دمای رنگ درست برای نورپردازی داخل فروشگاه باعث سرازیر شدن مشتریان به داخل فروشگاه شما میشود.