مشاوره و اجرا نورپردازی اماکن تجاری در قرچک

Commercial lighting-1
Commercial lighting-2



قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


در ادامه و دومین نقش نور فروشگاهی، برجسته کردن محصولات و جلب توجه کامل مشتری است.. به طور مثال چراغ ویترینی فروشگاه، با روشن کردن کامل ویترین، توجه کامل مشتریان را جلب کرده و اولین قدم در تبدیل یک رهگذر به یک مشتری و وارد شدن او به فروشگاه شماست. در داخل فروشگاه­ نیز چراغ­‌های مختلف از جمله چراغ ریلی فروشگاهی، چراغ فروشگاهی توکار، چراغ­‌های چند خانه و چراغ خطی، توجه را به محصولات مختلف جلب می­کنند و اهمیت آن‌ها را دوچندان می‌کنند. پس نور فروشگاهی شما باید به گونه‌ای به کار گرفته شود که همه نگاه‌ها را به محصول شما جلب کند.

راهروها، راه‌پله‌ها، آسانسورها و فضاهای مشاع مثل اطراف آب‌نماها و محل‌های است.راحت از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که در هنگام طراحی روشنایی بایستی به آن‌ها توجه کرد. این فضاها به عنوان مسیرهای اتصال مشتریان به فروشگاه‌ها بایستی بالاترین کیفیت ممکن برای روشنایی را به مشتریان ارائه دهند، چرا که اگر غیر از این باشد موجب خستگی و آزردگی آن‌ها می‌شود. ممکن است. مشتریان مدت زمان زیادی را در مرکز تجاری سپری کنند و برای صرف غذا به کافه یا رستوران مجتمع سری بزنند. فراهم کردن فضایی آرام برای خانواده‌ها به منظور صرف غذا و است.راحت می‌تواند چنان تاثیر مثبتی در ذهن آن‌ها بگذارد که درآینده نه برای خرید، بلکه برای صرف غذا به مرکز تجاری شما مجدد سر بزنند. موضوع دیگر است.فاده از نور طبیعی خورشید در فضاهای تفریحی و است.راحت مجتمع است.. پیشنهاد ما به شما است.فاده از نورهای گرم و آرامش بخش با کمترین میزان خیرگی و تابش غیر مستقیم است. تا فضای مطلوب و دقایقی آرام را به مشتریان هدیه بدهید. به کارگیری اصول نورپردازی انسان محور و است.فاده از سنسورها می‌تواند کیفیت روشنایی محیط را بهبود بخشد.

عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنواره‌های تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر