اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسیهای رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبانهای شهید بابایی یا شهید زینالدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جادههای دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.
برای رسیدن به رودهن میتوانید اتوبوسهای آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین میتوانید در سه راه تهرانپارس، از مینیبوسهایی که به رودهن میروند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز میتوانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوسهای تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.
جمعیت رودهن به دلیل آبوهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک میتوانید یک عصرانه دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید میآورند.
در صورتی محصول مورد نظر شما خیلی تخت است. و نورپردازی مثلثی هم نمیتواند آن را از پس زمینه جدا کند، میتوانید از این چیدمان است.فاده کنید. این چیدمان هم مثل چیدمان مثلثی است. و تنها تفاوت موجود این است. که منابع نور رو به دیوار و یا پس زمینه کار قرار میگیرند. این نوع نورپردازی به خوبی سوژه را از پس زمینه جدا میکند.
نورپردازی برای عکاسی درواقع روشنکردن صحنههایی است. که در تصویر باید از آنها عکاسی شود. بسیاری از افراد حرفهای، نورپردازی را نشاندهنده احساساتی که در تصویر قرار دارد، میدانند. سوژه حاصل از عکاسی تصویری متفاوت در نورپردازیهای متفاوت خواهد بود.
هرچه بیشتر درباره نورپردازی بدانید، بیشتر میتوانید از تواناییها و قابلیتهای عکاسی خود بهرهمند شوید. اینکه چه نوری از سوژه عکاسی شما بازتاب میشود و بازمیگردد، اهمیت زیادی برای ثبت تصاویر دارد. شاید بسیاری از قاعدههای نورپردازی حتی در نورپردازی صنعتی هم بدیهی به نظر برسند. اما نکته مهم این است. که باید این نکات را جدی گرفت.
این کار سبب می شود نتوانید تمامی بخش های یک شیء دراز یا پیچیده را تحت فوکوس قرار دهید (یعنی عمق میدان دید کاهش می یابد). بنابراین ممکن است. مجبور شوید ایزو را تا میزان نامناسبی بالا ببرید تا به منظور حصول فوکوس مورد نظر، با یک دیافراگم نیمه بسته مثل f/ کار کنید.
با است.فاده از فلش می توان شدت نور را به صورت خیلی دقیق کم و زیاد کرد و از آن جایی که سرعت شاتر اهمیتی ندارد (زیر یک سرعت آستانه؛ شاترها می توانند سریع تر از فلش ها باشند که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد)، می توان دیافراگم را به نوعی تنظیم کرد تا ظاهر سوژه را در تغییر موقعیت نورها در اطراف آن (نزدیک کردن به سوژه یا دور کردن از سوژه) کنترل نمود. با این کار می توان شدت نور را تنظیم کرد.