قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»
یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.
هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..
بدون نورپردازی صنعتی مناسب، عملا است.فاده از نرمافزارهای قدرتمند پردازش تصویر هم کمکی به ما نخواهند کرد. همانطور که در بالا هم گفته شد، در پروژههای بینایی ماشین و پردازش تصویر نورپردازی نقش بسیار مهمی دارد. به همین دلیل بهتر است. برای اعمال آن از تجربه افراد متخصص در زمینه نورپردازی صنعتی برای آن است.فاده کنید.
در مقابل، چیزی که با چشم خود می بینید، با تصویری که با فلش می گیرید، تفاوت بسیار زیادی دارد. با بالا و پایین کردن توان خروجی فلش ها می توان شدت نور خروجی از آن ها را تنظیم کرد. همچنین برای تنظیم بیشتر شدت نور می توانید از تنظیمات دوربین مثل میزان گشودگی دیافراگم است.فاده نمایید.
آیا چشمان شما بدون نور میتوانند نوشتهای را روی یکتکه کاغذ بخوانند؟ قطعا با نور مناسب شما راحتتر میتوانید قسمتهای مختلف متن را دیده و آن را مطالعه کنید. زمانی که نور طبیعی کافی نباشد یا ترکیب درستی از آن را نداشته باشیم، نیاز به است.فاده از نور اضافی مصنوعی داریم. هزینه برای یک سیستم نورپردازی صنعتی مناسب، هزینههای ما در بخشهای برنامهنویسی و پردازش تصویر را کاهش خواهد داد. بنابراین صرف وقت و هزینه برای راهاندازی یک سیستم نورپردازی صنعتی کاری معقولانه برای مجموعه شما است..
یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است. زمان عکاسی صنعتی با آن روبرو شوید این است. که رنگ محصولات واقعی نباشد و عکس آنها با چیزی که میبینید متفاوت باشد. رنگهای دقیق خیلی مهم هستند؛ خیلی از مشتریها محصول را براساس عکس آن میخرند. شما نمیخواهید مشتری پس از خرید متوجه شود که رنگ آن با چیزی که در عکس دیده است. متفاوت است..
با این چیدمان سوژه را به خوبی نورپردازی میکنید و با است.فاده از نور پس زمینه آن را از بکگراند کار هم جدا میکنید. این نوع نورپردازی یک تصویر سهبعدی و زیبا ایجاد میکند و کمک میکند محصولاتی که از آنها عکاسی میکنید به هیچ عنوان تخت دیده نشوند.