هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازندههای بنام سهتار در تبریز به شمار میآمد، طوری که گفته میشود آنقدر خوب سهتار مینواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری میکرد.
شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .
هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازندههای بنام سهتار در تبریز به شمار میآمد، طوری که گفته میشود آنقدر خوب سهتار مینواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری میکرد.
تجهیزات عکاسی مناسب می تواند نقش بسیار مهمی در عکاسی صنعتی در است.ودیو داشته باشد. یک دوربین DSLR تمام قاب مدرن مثل کانن ۵D Mark IV، نیکون D یا سونی aRII دارای حداکثر انعطاف پذیری از نظر اندازه فایل هستند تا در هنگام کراپ کردن، اندازه عکس همچنان برای چاپ کردن مناسب باشد.
به یاد داشته باشید که نورپردازی محصولاتی که رنگ روشنتری دارند سختتر خواهد بود. دلیل آن هم این است. که نور ممکن است. هایلایتهای خیلی زیادی روی سوژه ایجاد کند و به همین خاطر باید از نور ضعیفتری است.فاده کنید. در صورتی که فکر میکنید رینگ لایت کافی نیست، میتوانید یک نور دیگر نیز اضافه کنید تا از بالا سوژه را روشن کند.
یکی از خوبی های است.فاده از نور ثابت این است. که عکسی که می گیرید، دقیقا مشابه چیزی است. که می بینید. وقتی که دوربین را روی حالت سنجش نور در مرکز قرار می دهید، عکس شما تا حد بسیار زیادی شبیه به چیزی از کار در خواهد آمد که شما با چشمان خود خواهید دید. البته می توانید با تغییر ایزو، میزان روشنایی سوژه را تغییر دهید، هر چند که شدت نور را می توان با لامپ های دارای نور ثابت به خوبی تنظیم کرد.
در بحث نورپردازی در عکاسی صنعتی، به غیر از دوربین ها، لنز ها و فلش ها، لوازم جانبی مثل کنترل از راه دور که می تواند خیلی سریع و ساده تمامی فلش ها را با شاتر دوربین شما همگام کرده و امکان است.فاده از نورهای اصلی و پرکننده را برای شکل دهی سایه-روشن ها روی سوژه فرآهم می آورد، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
این کار سبب می شود نتوانید تمامی بخش های یک شیء دراز یا پیچیده را تحت فوکوس قرار دهید (یعنی عمق میدان دید کاهش می یابد). بنابراین ممکن است. مجبور شوید ایزو را تا میزان نامناسبی بالا ببرید تا به منظور حصول فوکوس مورد نظر، با یک دیافراگم نیمه بسته مثل f/ کار کنید.