تولید و ساخت نیترات کلسیم در اسلامشهر

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

تصور کنید چه می‌شد اگر سماجت، کنجکاوی و شم کارآگاهی «خانم مارپل» برآمده از ذهن درخشان «آگاتا کریستی» با یک توانایی فوق بشری که بوی ابرقهرمان‌ها را می‌دهد ترکیب شود؟! در سریال اپیزودیک «پوکر فیس» شخصیت چارلی با بازی ناتاشا لیون مصداق بارز چنین ترکیب جذا&#;


کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.

با توجه به مصرف عمده ی این ماده در حوزه های صنعتی شرکت تمادکالا فعال در حوزه ی فروش مواد شیمیایی، فروش نیترات کلسیم صنعتی و آزمایشگاهی و همینطور کود نیترات کلسیم به صورت جزئی یا عمده فعال است. و ارسال آن را به اقصی نقاط ایران را انجام میدهد.

صنایع اکسیران تولید کننده و فروشنده بیش از نوع مواد شیمیایی, معدنی و صنعتی با کیفیت عالی در حد مرک ؛ قادر به فروش به هر میزان درخواست شده در انواع بسته بندی ها و ارسال به تمامی نقاط کشور است.. لازم بذکر است. که شرکت قادر است. محصولاتی متناسب با نیاز شما را نیز تولید و در اختیارتان قرار دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر